Gå til innhold

172cm og 66kg. tykk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud... nei, denne gidder jeg ikke svare seriøst på engang...

Skrevet

Kanskje dum ja.. men har fått valker og det plager vettet av meg :s

Skrevet

Synes ikke det...

 

Jeg er 174 og anser 65 kilo som min idealvekt, da er jeg ikke veldig tynn, men en normal str 38 jente.

Skrevet

hmm..jeg veide omtrent akkurat det etter fødselen i fjord og må innrømme at jeg ikke var spesielt lekker i egne og mannens øyne

men jeg er vant til å være veldig tynn da.

 

nå veier jeg 55 kg og er akkurat passe for meg

 

men det er veldig forskjell på kroppsbydning etc, muskler..

 

tykk er du IKKe, men mulig at du ville vært lekrere med noen kilo mindre

Skrevet

Jaaaaaa!!!

 

Kjempe feit!!

 

Du burde virkelig slanke deg ned 0,5 kg for å se sånn noenlunde bra ut...

Skrevet

Du er ganske lik meg vektmessig da, jeg er vel midt på treet...ikke tykk i hvertfall.

Skrevet

Skyt meg og du er tykk!!

 

Jeg er (i skrivende stund gravid i uke 38) 163cm høy og veier 73kg. Jeg veier normalt 68..

 

Så.. Normalt er jeg er 163cm og veier 68, er jeg tykk?

Skrevet

Jeg er 172 høy, og hadde jeg veid 55 kilo hadde jeg sett skikkelig sjuk ut....

Skrevet

NEI!!!! Hvor ligger grensen den for tykk da vennen?

 

Og du som skriver at matchvekten din er 55 kg på samme høyden. Du er faktisk undervektig!! Noen gutter liker kanskje et skjelett, men min liker pupper og rompe.

 

 

Skrevet

jeg var 167 og 67 kg. da var jeg lubben. men det er stor forskjell på 5 sm ekstra - så nei, du er absolutt ikke tykK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...