Gjest Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 hæ!?!? Da lurer jeg på hva du mener med tykk??
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Herregud... nei, denne gidder jeg ikke svare seriøst på engang...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Kanskje dum ja.. men har fått valker og det plager vettet av meg :s
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Synes ikke det... Jeg er 174 og anser 65 kilo som min idealvekt, da er jeg ikke veldig tynn, men en normal str 38 jente.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 hmm..jeg veide omtrent akkurat det etter fødselen i fjord og må innrømme at jeg ikke var spesielt lekker i egne og mannens øyne men jeg er vant til å være veldig tynn da. nå veier jeg 55 kg og er akkurat passe for meg men det er veldig forskjell på kroppsbydning etc, muskler.. tykk er du IKKe, men mulig at du ville vært lekrere med noen kilo mindre
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Jaaaaaa!!! Kjempe feit!! Du burde virkelig slanke deg ned 0,5 kg for å se sånn noenlunde bra ut...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 Du er ganske lik meg vektmessig da, jeg er vel midt på treet...ikke tykk i hvertfall.
sullemor Skrevet 7. september 2008 #12 Skrevet 7. september 2008 Skyt meg og du er tykk!! Jeg er (i skrivende stund gravid i uke 38) 163cm høy og veier 73kg. Jeg veier normalt 68.. Så.. Normalt er jeg er 163cm og veier 68, er jeg tykk?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #13 Skrevet 7. september 2008 Jeg er 172 høy, og hadde jeg veid 55 kilo hadde jeg sett skikkelig sjuk ut....
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #15 Skrevet 8. september 2008 NEI!!!! Hvor ligger grensen den for tykk da vennen? Og du som skriver at matchvekten din er 55 kg på samme høyden. Du er faktisk undervektig!! Noen gutter liker kanskje et skjelett, men min liker pupper og rompe.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #16 Skrevet 8. september 2008 jeg var 167 og 67 kg. da var jeg lubben. men det er stor forskjell på 5 sm ekstra - så nei, du er absolutt ikke tykK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå