Gjest Tale30 Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg er i uke 25 nå, og syns sparkene kommer så langt nede. Er det flere som har det slik?
Babyønske �� Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Jeg er 24 uker, og har de siste dagene også kjent spark langt nede, ganske kraftig også. Før har jeg bare kjent noe lengre oppe. Mer rett over og på siden av navlen.
Gjest Tale30 Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Jeg har aldri kjent det ved navelen jeg.. Begynte å lure på om babyen lå helt feil, eller om at det kunne være et tegn på at fødselen kommer for tidlig siden jeg har hørt om at barnet synker ned på slutten. Men det er vel gjerne at de har stor plass enda, siden du har kjent både høyt og lavt? Får høre med jordmor i morgen.. Tror jeg må ta med en hel notatbok med spørsmål snart
Gjest yrild Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Kjenner også mest nede, noe litt ut til høyre på magen og littegrann ved navlen (og da ofte hardere!) Er 25+1 Klem
Gjest Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 nesten oppe ved ribbeina på venstre siden av magen for det meste, og hendene nede ved skambeinet. Men han snur ganske ofte på seg kjennes det ut som. er 25+4 i dag
den3.jentapåvei Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Jeg har en liten frk som bokser i blæra og sparker godt over navlehøyde. Gjett om jeg må ofte på toalettet.....
Gjest Tale30 Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Har vært hos JM i dag og alt var i alle fall normalt, så det har nok noe med hordan babyen ligger å gjøre Tusen takk for alle svar i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå