Happychappy Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Tenker på alt mulig og da...., men er forkjølet, og er "avhengig" av nesespray/dråper for å få sove godt om natta da. Det finnes jo flere typer,og jeg har lest i en bruksanvisning at den ikke skulle brukes av gravide, mens en ennen type var ok. Husker bare ikke hvem som kunne/ikke kunne brukes. Har et par flasker liggende, men har kastet bruksanvisningen. Noen med peilng? Bare saltvannsoppløsning er vel det sunneste, men det synes jeg ikke hjelper.
Gjest Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Hei du! Er også i den situasjonen at jeg trenger nesespray. Jeg bruker Otrivin (for barn, dog jeg vet ikke om den er mildere enn den for voksne). Der står det at den kan brukes av gravide, men ikke i lengre perioder, og at skader på foster ikke er kjent..... Så den kan du jo bruke, i kortere perioder da vel og merke c",) Lykke til med den tette nesen!!!
Happychappy Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 Takk for svar! Da satser jeg på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå