Gå til innhold

Hva syntes dere... er det jeg som er teit eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt, vi skal gifte oss, det skal samboer sin søster nå også. Familien hans mener vi skulle slått oss sammen, og spare masse penger. Samboer også, alle syntes dette var en god ide... bortsett fra meg! Jeg vil ikke ha noe spleise, spare bryllup Og nå ble jeg visst fryktelig barnslig i samboers øyne. Hva syntes dere? Hadde du gått med på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ALDRI I LIVET HADDE JEG GIFTA MEG I SPLEISEBRYLLUP!!!!!!!

Måtte bare skrive med stor skrift for å understreke at NEI! he he :-)

Når jeg skal gifte meg skal det være meg å min o store kjærlighets dag, vil ikke dele den med noen. Det er VÅR kjærlighet som skal hylles da :-)

Skrevet

Veldig enig med deg!!

Ville aldri delt en så stor dag med noen andre!

Skrevet

Jeg er ikke noe "bryllupsperson", og syns det høres ut som en strålende idé, men jeg har skjønt at det er mange jenter som deg ;-)

Hvis du ikek klarer å gjennomføre det, så ta det hver for dere. Men dere betaler vel selv? Svigerforeldrene har vel ikke noe med hva det koster?

Skrevet

Neeei.. vet ikke hva jeg ville gjort, men du er iallefall ikke barnslig som vil ha dagen din for deg selv. For min del ville jeg ha minst mulig oppmerksomhet den dagen, men tror ikke jeg hadde giddet å ha et dobbeltbryllup likevel.

Skrevet

Da tror jeg nesten jeg hadde utsatt bryllupet- i protest!

Skrevet

Du er IKKE TEIT!!!

Ville ikke spleiespart jeg heller,hvis jeg først sku gifta meg!!

Skrevet

omg, nej aldri i verden!!!

Skrevet

Nei, jeg er på ditt parti! Bryllupet skal være d e r e s store dag! Sermoni og fest skal representere dere og da går det jo ikke an å slå seg sammen med noen andre. Bryllup kan man uansett få i flere forskjellige prisklasser. Hva tenker søsteren til samboeren din om dette da? Vil tro at jenter gjerne er mer opptatt av at dagen skal bli spesiell enn menn!

Skrevet

Vi betaler vel det meste selv, men de er vel av den generasjonen som syntes det er tull å bruke så mye penger på en dag. Og samboer mener jeg bare protestere på dette for da må jeg dele oppmersomheten med søsteren hans! Vel, jeg gifter meg kun en gang, og har ikke lyst å dele denne dagen med en annen jente også... selv om det er min svigerinde..

Skrevet

NEI! DU er ikke teit! Hadde jeg aldri gått med på. Dette er DERES, og bare DERES dag, jeg hadde ikke gått med på å dele den opplevelsen, nei.

Skrevet

Hehehehehe.....NO WAY! Hadde aldri gått med på det.

Skrevet

ALDRI i livet om jeg villet hatt et spleisebryllup, da hadde jeg heller latt vær og gifte meg. Så nei du er IKKE teit. Det er jo allers jenter drøm det og får stå hvit brud og få alles oppmerksomhet, men om dere skal ha spleisebryllup blir ikke dagen bare din og det er ikke bare du som vil få oppmerksomheten men de andre også. Uff nei... hør på deg selv og følg hjerte ditt :-):-) Lykketil og få samboeren din til og forstå at dette er den viktigste dagen i deres liv .... !!

Skrevet

He, he:o)

Er fordåvidt enig med Spetakkel her (bortsett fra at jeg er en bryllupsperson og kunne aldri i verden tenke meg å dele denne dagen;o)), så lenge det ikke er svigers som betaler for gildet har de jo ikke noe de skulle ha sagt...men litt verre når samboeren din er enig da:o( Dere behøver jo ikke gjøre det super-dyrt uansett....er jo mange måter å holde et bryllup på;o) Lykke til i hvertfall!

Skrevet

Nei.. Du er absolutt ikke teit..

Jeg hadde aldri gjort det, jeg ser på bryllup som noe spesielt.. vet det sikkert kan være spesielt med spleisebryllup.. Men det er jo din og mannen din sin dag..!!!!

Skrevet

Takk for støttemeldinger:) Søsteren syntes også dette var en bra ide. Jeg skal vise samboer alle svarene her senere i kveld:)

Skrevet

Nå er det kanskje litt feil av meg å svare siden jeg ikke kunne tenke meg å gifte meg uansett, men jeg må få sagt at det er ikke "alle" jenters drøm å gifte seg i hvit kjole ;-)

Skrevet

Om svigersene dine hadde betalt for det, så syns jeg likevel ikke at de hadde hatt noe å si på det. Det er brudeparet man feirer, og aller mest er det brudens dag, det er min mening. :)

Skrevet

Jeg hadde ikke giftet meg slik.

Tenk, da er det plutselig 3 familier som skal feire sammen. Pluss, jeg ville ha ting som jeg vil ha de og ikke diskutere det med noen annen i tillegg til mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...