Gå til innhold

2 gangs og trenger hjelp:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag hadde jeg brunt blod på papiret år jeg tørket meg. I går var magen skikkelig rar. Og i natt våknet jeg og måtte sitte oppe en stund. Dette skjedde noen ganger. Er akkurat som om ei ri skulle komme, men på en måte ikke kommer skikkelig i gang. Det er vondere enn mensensmerter. Og i dag har det vært vondt. Ikke godt å sitte, helst gå og henge over ting. Er 36+1 i dag og fikk første mann tre uker før. Så er så usikker på om det er modning eller at det så vidt er igang.Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som forberedelser til fødsel :)

Kanskje du får denne en god stund før også?

Men det høres ikke ut som starten på min fødsel i det hele tatt, mer som modningstiden som jeg hadde en god stund før fødsel. Men så er jo fødsler så forskjellige...

Skrevet

Hmmmm, kan jo nesten høres ut som det er noe på gang. Når man er flergangsfødende driver kroppen og lurer deg litt også. Er nok uansett modning og kroppen som forbereder seg på at noe snart skal skje. Lykke til!

Skrevet

Takk, med forrige gikk bare vannet helt uten at jeg hadde merket noen ting. Så føler meg som første gangs....hehe. Man får et håp om at det skjer noe, men regnet egentlig at er bare forbredelser:) Kjekt å høre hva andre tror:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...