Anjamor Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 På fredag hadde jeg brunt blod på papiret år jeg tørket meg. I går var magen skikkelig rar. Og i natt våknet jeg og måtte sitte oppe en stund. Dette skjedde noen ganger. Er akkurat som om ei ri skulle komme, men på en måte ikke kommer skikkelig i gang. Det er vondere enn mensensmerter. Og i dag har det vært vondt. Ikke godt å sitte, helst gå og henge over ting. Er 36+1 i dag og fikk første mann tre uker før. Så er så usikker på om det er modning eller at det så vidt er igang.Noen som har peiling?
Tita&Tage Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Høres ut som forberedelser til fødsel Kanskje du får denne en god stund før også? Men det høres ikke ut som starten på min fødsel i det hele tatt, mer som modningstiden som jeg hadde en god stund før fødsel. Men så er jo fødsler så forskjellige...
ainapost Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Hmmmm, kan jo nesten høres ut som det er noe på gang. Når man er flergangsfødende driver kroppen og lurer deg litt også. Er nok uansett modning og kroppen som forbereder seg på at noe snart skal skje. Lykke til!
Anjamor Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 Takk, med forrige gikk bare vannet helt uten at jeg hadde merket noen ting. Så føler meg som første gangs....hehe. Man får et håp om at det skjer noe, men regnet egentlig at er bare forbredelser:) Kjekt å høre hva andre tror:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå