PopUp Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 To deler... Den er skikkelig møkkete og jeg har glemt å vaske den. Vil ikke sende den med henne imorra slik den ser ut nå. Får ikke børstet av heller, så må spyle/vaske den..... Vil den tørke tro?
Zitro Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Hmmm, hva med å tørke av dem med en fuktig klut bare? Har du et skikkelig vaskerom så tørker den jo uansett da...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 ja, om du snur de med utsiden ut og henger de på feks bad med varmekabler... men husk å snu de, ellers tørker de ikke.
PopUp Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 Ja, vrenge de og henge de varmt altså? Da setter jeg igang )
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Jeg henger den alltid med rett side ut til jeg legger meg, og så henger den med vrangsiden ut til morgenen. Da er det tørt. Hilsen en som alltid vasker regntøy på kvelden
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Glemte å si at de henger på badet, på dusjen. På kleshengere.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 bruk et kortvaskprogramm da om du har det. jeg har regnklea til lille i vask nå selv jeg så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå