Gå til innhold

Når mistet du jomfrudommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er du nå, og hvor mange partnere har du hatt til nå?

Jeg spør fordi jeg selv var veldig seint ute tror jeg. Jeg var 23 og har bare hatt en partner og han er jeg sammen med fortsatt. Vi har et barn og har det veldig fint.

Dette er ikke av religiøse grunner. Jeg har sovet og flørtet med andre gutter før, men ville ikke ligge med de før det var noe mer seriøst, men når jeg traff min nåværende mann var jeg ikke tvil om at han var den rette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var nok litt ung. 15,5 år. Men jeg har faktisk bare hatt to partnere siden jeg ble sammen med ham som nå er min mann da jeg var akkurat fylt 16 år og aldri har vært utro.

Skrevet

jeg var 16 år og har hatt flerepartnere enn jeg kan telle på 2 hender

Skrevet

18 og jeg angret sinnsykt på at jeg ikke ventet på den rette. Han dukket opp noen måneder etter, så jeg var fremdeles 18 da jeg lå med mannen min. Hadde jeg valgt omigjen, så hadde jeg valgt å vente enda lenger, for jeg føler at jeg var for ung, og ikke klar for det. Men heldigvis har vi holdt sammen da.

Skrevet

23 år nå.. 15 år da jeg hadde sex første gang... Har hatt 9 sexpartnere!

Skrevet

Startet veeeeeldig tidlig jeg da, hehe.. Var kun 14 år første gang..

Er nå 27 og har hatt 15 partnere..

Skrevet

Var 14 første gangen, er 24 nå... 13 gutter og en jente... Huff det var plutselig veeeeeldig mange... Kunne jo ønske jeg hadde vært foruten noen av disse da, men de fleste angrer jeg ikke...

Skrevet

15 år.

Har hatt 6 partnere. Angrer ingen.

Skrevet

13 år. er 25 nå, og er sammen med han som var min første.

heller aldri vært utro. faktisk aldri vært i nærheten en gang.

Skrevet

13 første gangen, men hadde ikke sex igjen før jeg var 15.

Nå er jeg 23 år og jeg har hatt altfor mange sexpartnere. Så mange at jeg ikke er helt sikker engang. Mellom 30 og 50.

Mange one night stands. Og jeg angrer som en hund idag. De fleste av sexualpartnerene hadde jeg da jeg var mellom 15 og 17. Var altfor løs av meg. Huff, skjemmes. Mange guttenavn jeg må styre unna. Hehe.

Skrevet

Jeg var 16 år, er i dag 34. Har kun hatt sex med 3 menn inkl. samboer, har aldri vært utro.

Skrevet

Var 16 år. Gikk laaaang tid til neste. I tyveårene hadde jeg de fleste av mine sexpartnere, og det er vel et sted mellom 20 og 30 stk...

Skrevet

Jeg er anonym 20.45

Glemte å skrive at jeg nå er 31 år..

Skrevet

17 første gang og ha hatt tilsammen 4 partnere ink. mannen min. Aldri vært utro

Skrevet

Jomfrudommen forsvant da jeg var 14. Er nå 20 og har hatt sex med opptil 30 stk.

Skrevet

Er 32, hatt ca 70 partnere. Ingen peiling egentlig. Tok dyden som 18 åring, i forhold i 9 år. Løp ifra meg når det tok slutt. Hadde tre elskere og vi var endel av swingersmiljø og gruppesex. Derfor mange partnere.

Hadde ikke ons før jeg var 29 men det året ble det MANGE... ca 40 i året, Flere var i forhold, men jeg var singel.

Jeg har også vondt for å stole på menn når jeg vet at hele 85 % knuller en dame bare hun er fin nok. Har aldri fått nei av en mann.

Nå er jeg lykkelig gift på fjerde året. Ikke utro, ikke planer om mere sex utenom med mannen min.. FAnt omsider den rette, men måtte på nett for å finne han. kjærlighet ved første blikk og uadskilleige!!

Skrevet

Imponert over at du fikk vevd inn at du er "fin nok". Kan jo hende det var mennene du gikk etter som var typen?

Hadde sex (med penetrasjon) med en tilfeldig fyr to måneder før jeg fyllte 17 år, hadde da kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpet av en gutt jeg var veldig glad i både som kjæreste og som venn siden jeg hadde kjent ham hele livet. Så en til da jeg var 18 år og traff mannen min noen måneder etter. 3 til sammen med andre ord. Er nå 27 år.

Skrevet

anonym 2107; Hva var det som gjorde at du valgte å kritisere en annens innlegg? Hennes svar var vel ærlig? Hvem er du til å dømme?

Fin nok? Hun skrev ikke at HUN var den personen? Hadde du selv visst om, eller kjent til miljøet hun nevner vet vi (som kjenner det) at det er overrepresentert av gifte/ samboende menn der som velger ut partnere (tror du de velger feite, stygge damer uten selvtillitt?? da er du bra "dum") ettersom hva de liker..

Så at damer er fine nok, kommer vel an på? Mannen din ville kanskje plukket ut ei som lignet deg? Bare at du kanskje snurper igjen, og han må ut av huset for å dekke behovene sine??

Skrevet

Jeg var 14år og har hatt 5 sex partnere, angrer ingen av dem.

Skrevet

Når jeg var 14. Har hatt 6 stykker, 2 av de jenter. Er 19

Skrevet

32 år var jeg. Og det var med mannen min. På bryllupsnatten.

Skrevet

Jeg var 16 første gang. det var med en som ikke betydde stort for meg. Er 25 i dag og har hatt ca 20-25 partnere. Men bare hatt to langvarige forhold inkludert det er jeg er i nå. Jeg må vel si at jeg angrer på mye jeg har gjort men samtidig har jeg vokst mye på det og "rast" fra meg og alt det der;) Er liksom ikke noe jeg verken tenker på eller snakker om lenger.

Skrevet

Jeg var 17,5, og har kun hatt sex med han. Vi er fortsatt sammen. ventet ikke på den rette, men til jeg hadde lyst. og det bare ble sånn, har ikke noe imot og kun ha han resten av livet heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...