Gå til innhold

Avføringsmiddel for å sette igang fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte så mye om det sist jeg gikk gravid, så jeg tok et clyster og spiste tre SS med lakseringsolje eller lakserolje eller hva det heter 3 dager før terminen min.. Ca 7 timer senere var riiene i gang og jeg kom på sykehuset neste morgen.. Riiene varte i 2 døgn før hun var ute..

Er det noen andre som har gjort det samme?? Jeg bare lurer litt på om det var pga avføringsmidlet at riiene kom, eller om de kom av seg selv siden det var så nærme termin..

Jeg går med nr to nå og har termin om 10 dager, men jeg har så mye plager og smerter at jeg klarer nesten ikke tankten på å kanskje gå over termin.. Så lurerpå å prøve igjen.. Men kjipt å sitte så mye på do hvis et viser seg at det ikke hjelper.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok klyster og fikk rier kjapt etterpå. men det var bare vonde masrier, så når de "ekte riene" kom over et døgn senere var jeg komplett utslitt siden jeg ikke hadde fått sovet eller slappet av siden jeg tok klysteret. så dette gjør jeg aldri igjen. endte med tette rier i over 50 timer før jeg var ferdig. og uten søvn fra tirsdagsmorgen til fredagskveld. denne gangen skal jeg kjøpe en boks av yndlingsisen min, sette beina på bordet og se på tv til det starter av seg selv:-))

• 2 uker senere...
Skrevet

Jordmor fortalte meg at det kunne være lurt å tømme tarmen for å gi barnet bedre plass til å komme lengre ned. Dette fører jo gjerne til at mann modnes fortert.

Men det er viktig at man ikke bruker vanlig clyster. Det var hvis den som het Klyster som vi gravide kunne bruke.

Det setter vel egentlig ikke i gang noe, men det fører til at babyen får litt ekstra spillerom.

Skrevet

hos meg hjalp det heller ingen ting....

• 4 uker senere...
Skrevet

Min fastlege sier at det er direkte farlig for babyen å bruke klyster for å få igang fødselen....

...bare så fler enn meg er varslet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...