Gå til innhold

noen med peiling på voksiposer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 30 nov og får jo en liten vinterbaby. må jo nesten gjøre det godt og varmt for henne i vogna og da er det vel voksi pose som gjelder eller? er min første baby og er litt usikker på akkurat dette. kjøper alle voksiposer eller? hva er egentlig forskjellen på de ulike posene? noen som har noen å anbefale og eventuelt råd om hva man bør styre unna?? :)

glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 22. oktober og har kjøpt voksipose. Tenkte det var deilig å ha siden hun antageligvis kommer til å sove mye ute i vogna på vinteren. Også så deilig at man kan bytte vinter- og sommerdyne... Men vær oppmerksom på at voksiposen tar litt plass i bagen, så det kan jo være lurt å prøve og legge en voksipose ned i bagen når dere er og kjøper vogn (hvis dere ikke har kjøpt allerede). Alternativet til voksipose er vel dunpose? Jeg ville hvertfall gått for noe mer enn bare dyne om du har tenkt å ha henne sovende ute i vinter... Men jeg er førstegangs jeg også altså, så ingen ekspert :)

Skrevet

Har kjøpt ullkorga voksipose med ulldyne. Da slipper eg å pakke ungen inn i lag på lag på lag på lag på lag med kle under fleire tepper og dyner og masse styr... Går heller for ulldress og voksipose slik at ungen får bevege seg nedi der.... Er sjølv førstegangs så absolutt ingen erfaring, men har fått anbefalt dette av fleire drevne mødre... Søstra mine sine 4små har alle sovet i vogna ute på vinteren på denne måten, og dei har vore friske og raske ;o) Men en slik voksipose krever stor bag på vogna, så obs at det ikkje er plass i alle bager... dei er jo ganske så dyre...

Skrevet

Takk for svar :) skal komme meg i butikken og se om de har sånn ull poser. enig med deg i at det beste er at de har det godt og varmt og ikke mister muligheten til å bevege seg i lag på lag med masse klær :)

Skrevet

Hei

Jeg har også kjøpt Voksi posen. Den er super da ull passer til babyer som sover ute om vinteren.

Ellers har jeg sett at Voksiposen kommer med en ny versjon som heter Voksi mini. Denne er mindre og passer til de mindre vognene. Den er også i ull og har de samme kvalitetet som Voksi classic posen.

Skrevet

Hei.

Vi likte best den voksi classic når vi såg på i butikk.

So bestilte den på trumf.no, der var den 500kr billigare enn i butikk. Brukte mamma sitt medlemsnr, ellers so e de gratis å bli medlem der, og dei som handla på kiwi, spar og meny har ofte medlemskap. Var berre 3 fargar å velge mellom, men syns alle var fine!

Og den ser kjempe god ut å ligge i!:)

Skrevet

Brukte voksipose til min forrige. Veldig fornøyd...helt til han begynte å gå. Veldig "styrete" å få han ned i posen med sko.

Skal bruke oddenwalder lammy denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...