kei80 Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Etter 10 uker håper jeg det snart er over! Gleder meg sånn til å dusje håret,spise masse,komme seg ut av senga og ut av huset og ikke minst følge opp vesla 100%. Flere i uke 14 som venter tålmodig?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Er i ukke 16/17 og jeg venter tålmodig ennå. Var ganske så pigg lørdags ettermiddag/kveld, men ble jo tydeligvis altfor optimistisk av det; søndagen var blæææh igjen. Og i dag også *sukk* Men jeg har planene klare om både frisør og ut og spise med mannen. Og leke masse med snuppa på 3!
Mayken Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Etter en fin uke uten oppkast, startet det opp igjen i går kveld. Skikkelig nedtur, trodde jeg var på bedringens vei:( Jeg er 14+6 i dag holdt på til uke 16-17 sist, men da startet det litt senere, denne gangen ble jeg dårlig alt i uke 4. Håper det går seg til snart.
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Gleder meg sånn jeg også.. Er 14+1 idag, og det er uke nr 9!!! me spying... Har store planer om å gå til frisøren og gå tur i naturen når jeg blir bedre.. Hadde også en uke uten spying, men med lett kvalme (d var himmel'n) trodde jeg var på bedringens vei, og ble kjempeglad, men NEIDA, fredagkveld begynte det på igjen.. Føler meg heeeelt tom for energi og livslyst.... Har konstant dårlig samvittighet for at jeg ikke er overlykkelig over den voksende magen.. Og som om ikke det var nok så holder vi på å pusse opp Dette begynte vi med før vi viste jeg var gravid, og sambo holder på hver dag, maler, pusser, snekrer osv. jeg ligger rett ut i senga og strever på å holde på en brødskive eller en lite glass saft.. :( Hjelper ikke på samvittigheten det akkuratt.. Men sambo er veldig flink å si at vi har hver våre oppgaver, min oppgave er å passe på baby'n å hans oppgave er å pusse opp å være mannen i huset hehe.. Men lell.. det tærer på humøret...
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Jeg er 23 uker og venter ennå! Kvalmen har blitt bedre, er kvalm på formiddagen- så jeg slipper det hele dagen. Og kaster opp annen hver dag sånn ca. Så gitt opp det håpet på at det skal bli bedre egentlig.... Men det gjør jo det en dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå