Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Litt flaut det her altså! Kan jeg ha fått en soppinfeksjon? Kløen er helt ubeskrivelig intens. Nå liker jeg å se på meg selv som en renslig person. Jeg dusjer og skifter undertøy hver dag, men alikevel kan det være sopp? Noen som vet hva som hjelper?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Sopp kan også renslige folk få. Jeg fikk det av å gå på antibiotika. Jeg smurte på yoghurt, og det hjalp.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Det kan godt være sopp ja. For mye vasking nedentil kan faktisk føre til sopp fordi såpe forstyrrer pH-balansen. De har reseptfrie midler på apoteket... Lykke til og god bedring :-)
Lykke X 4 Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Kan absolutt være sopp. Høres mulig ut som det. Sopp kan man så absolutt få om man så er renslig. Man kan lett få sopp om man vasker seg for ofte nedentil eller bruker sterk såpe, fordi det kan forstyrre normalfloraen der nede Man kan også lett få det etter en antibiotikakur eller ved graviditet. Forsøk en soppkur (canesten f.eks) fra apoteket og se om det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå