Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Dumt spørsmål kanskje men: Når vi hadde sex skulle samboer ta meg bakfra, fordi det er greiest mht magen. Etterpå kom jeg til å tenke på at jeg var støttet opp av dyne under magen. Magen har dermed blitt presset gjentakende ganger mot dynen, som var myk men som likevel var rullet sammen og dermed ikke så myk som vanlig. Det skal vel mer til for at det skal bli farlig for barnet eller?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Det tror jeg du ikke skal tenke så mye på.. Det har ingen ting og si om du knuffer litt på magen. Jeg er i uke 32 og har hatt ett normalt sexliv hele veien
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Tusen takk for svar Jeg har vært helt fin i ettertid, så jeg regner med alt er bra Alt man nå skal bekymre seg for..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 man skal helst ikke bli tatt bakfra eller misjonsstillingen når man er gravid, pga at man gjerne kommer for langt inn
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Haha, må bare le litt, for det er ingen fare for at han skal komme for langt inn med misjonærstillingen! Den store magen lager jo masse avstand, og han må være i konstant armheving for at det i det hele tatt skal kunne gå;-) Og er man så tidlig i svangerskapet at magen ikke er til hindring, er det heller ingen fare (fare er det vel ikke uansett). Babyen ligger godt beskyttet i fostervann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå