Gå til innhold

Jeg er KONSTANT trøtt:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg sikkert sovi i 13 timer, men så fort jeg har spist så kjenner jeg at jeg blir like trøtt:/ det er skikkelig kjipt da, får ikke mest ut av dagen da.

Er 38 uker i morgen.

flere som har det sånn nå på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det sånn i forrige svangerskap.

Da hadde jeg ikke så mye jeg _måtte_ gjøre,og kunne sove når jeg ville omtrent. Ble bare trøttere og trøttere jo mer jeg sov...

Finn på noe gøy å gjøre så "glemmer" du å være trøtt en liten stund.

Denne gangen har jobber jeg mer,har 2 unger,og er alene med dem i uker av gangen,så om jeg blir så trøtt,så kan jeg bare ikke sove når jeg vil.

Skrevet

Jeg har også blitt sinnsykt trøtt nå mot slutten, Er 37 uker på vei nå og kan sove hele dagen hvis jeg vil:)

Legger meg rundt 12 og sover til ca. 10. Da våkner jeg av at jeg er så sulten at jeg er kvalm. Spiser frokost og går og legger meg igjen. Da kan jeg sove til nesten 2. Og hvis jeg ikke har noe spes og gjøre føler jeg meg trøtt hele resten av dagen også.

Men det er sikkert som du sier at jo mer en sover jo mer trøtt blir man. Men jeg fortrekker heller og sove enn og sette meg foran tven. Prøver og få til en gåtur og litt husarbeid hver dagså jeg har gjort noe fornuftig da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...