Gå til innhold

ikm uke 36, hvordan har det gått??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg venter ikm idag,eller morgen. føler meg bare helt oppblåst og litt vondt i magen. Hadde idag morges ilinger i bekken beina, viss dere skjønner?? Fødslene mine pleier og begynne sånn.. + mensmurring. Men etter eg fikk nr 3 så her eg ikke hatt mensmurring på 1.5 år uten om idag. Merkelig! Har brukt opp alle testene også...så må vente til i morgen . Hvordan går det med dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikm på fredag, negativ test i går, og ingen mens. Irriterende ingenmannsland, ja!! Hvis jeg ikke er gravid, kan den mensen bare komme fort, så vi får begynt på igjen. Hvis jeg er gravid, kan den derre testen bare slå ut, sånn at jeg slipper å vente mer!!! Bli frustrert av sånt!! Kommer sikkert til å kjøpe nye tester i morgen, for å se hva som skjer hvis ikke tanta er på plass...

Skrevet

Har vel mest sannsynlig att en kjemisk graviditet jeg. Teste svaaaakt positivt med cb to dager før ikm (fredag) og hadde masse symptomer siden et par dager etter el. Var rimelig sikker med den svake testen, men var likevel realistisk og det var bra for tanta kom som bestilt på ikm. Tok en ny test etter mensen kom og den var fortsatt like svak positiv, men vet jo at det ikke er noe der nå, så jeg satser på et juni barn her! Håper dere venter på noe godt og at testen slår ut snart for dere! Krysser fingrene*****

Skrevet

Ikke bra:p TR kom 4 dager over. Så nå begynner vi snart på 3pp. Må bare vente på at tanta drar sin vei igjen. Gleder oss:) Håper det blir noe resultat denne mnd=)

Skrevet

TR kom fredag kveld. Men med full styrke lørdag:-( Så her er det bare å sette igang med 2pp. Men fy F... som det blør!!! MYE mer en jeg hadde før jeg fikk jenta mi i 07.. Trodde det skulle bli bedre etter fødsel jeg...:-(

Skrevet

hei ja.

jeg fikk mensen på torsdag, to dager for sent... Men jeg ante det en god stund at det ikke ble noen spire denne mnd. Så da blir det å vente til uke 40 og om den blir bedre!! Skal ikke stå på innsatsen hvertfall...hihi. blir 3 pp for oss, etter SA i juni/juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...