Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Har blitt obs på at det er så innmari mange jenter som vil ha seg med Kåre Conradi.... Fatter å begriper ikke det... Han er jo en skikkeli pusegutt, en pingle og helt usmakeli... Lars Monsen derimot.. sukk.. Tenk å bli me han i villmarka og ha vill og hemmningsløs sex i mosen. Han er bare RÅDEILIG!!!!!!!! Så hva synes dere? Kåre eller Lars?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Lars Monsen så klart!!! Det er noe fengende med den villmannen:) ¨Litt sånn ulvemannen på en måte, snill, slem og barsk på samme tid!! Gi meg et ekte mannfolk i senga!! Ikke en som du lurer på om kjører feil fil:))
Gjest Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 De to kan ikke sammenlignes, Lars Monsen er jo MANN..!
tante grusom master of law Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Hvis jeg måtte velge: Lars Monsen. Kåre er jo ikke en mann.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Lars Monsen; det er mannfolk det!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 åh herregud, så enkelt! Lars Monsen! mmmmm!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 INGEN AV DEM..måtte google han der lars monsen fyren,det skulle jeg aldri ha gjort, han så jo helt ufyselig ut..
ToAvHvertSlag:) Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 Ufyselig?!! Hva er det du sier kvinne;) Ekte mannfolk skal være litt ufyselig, skjeggete, rufsete hår, stor, bredskuldret og smile så det sprekker i smilerynker... Glimt i øyet og gjerne et smule grov i snakket. Kunne ikke greid å være sammen med en tynn, pen, veltalende mann, som er opptatt av utseende osv. Nei, takke meg til!! Er glad jeg er gift med en barsking som tåler litt hard medfart;)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 Hvem vil vel ha seg med Kåre Conradi. Han er jo bare ekkel! Lars Monsen derimot er et ekte mannfolk!! Give it to me!!
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 8. september 2008 #14 Skrevet 8. september 2008 Monsen = mann!!! Hmmm. på tur med han i øde strøk, med bålkos og sovepose...... Hvis ikke det er drømmen, da vet ikke jeg.... Men aller helst sambo, da. Han er omtrent samma kaliberet, men mere hjemme:-)))
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #15 Skrevet 8. september 2008 Hadde valgt Kåre. Han er talentfull, pen, sjarmerende, kan synge og danse, intelligen vet litt av hvert om kunst og litteratur. Mann nok for meg ihvertfall =) Men hvis sivilisasjonen gikk under, hadde jeg nok klynget meg til Lars.
Gjest Toxic Skrevet 8. september 2008 #16 Skrevet 8. september 2008 Lars, selvfølgelig. Kåre er for glatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå