Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 For eksempel ved sex. Når man ligger sammen vil man jo få et visst gjentakende press mot magen, også hvis det er relativt rolig sex. Hvor mye skal til før det blir farlig for barnet i magen? Også ved sex bakfra vil magen kunne presses mot et underlag. Er dette noe man kan være rolig mht.?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 HI her Jeg vet dette sikkert høres ut som et tulleinnlegg, men jeg mener det seriøst. Er det ingen som vet litt om dette?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Tror det er trygt så lenge du ikke får vondt eller ubehag. Det var ikke et dumt spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Takk for kommentar Gjort er gjort, men jeg er ganske nervøs når jeg tenker over det i ettertid. Jeg vil vel merke det relativt snart dersom noe har skjedd.. Har jo hørt om folk som har fått slag mot magen og som har vært med i nesten-krasj uten at noe har skjedd, så det går vel greit.. Men man kan vel obsesse over alt i graviditeten.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå