Gå til innhold

Parfymert tøymykner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker alltid lillemann sine klær separert fra våre, fordi de har blitt vasket på 60 grader og med kun nøytral vaskemiddel og tøymykner. Nå er han 1 år, og jeg vurderer om jeg skal begynne med litt tøymykner med lukt.. Er jo så herlig med klær som LUKTER nyvaska! Tenkte å bare ta det på bukser og gensere og sånt (40 grader), ikke på vaskekluter, pysj, body, sokker osv..

Når begynte dere å vaske babyklærne med parfyme? Svar helst dere som har barn som er utsatt for allergi eller har sensitiv hud :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg HATER tøymykner med lukt! Det lukter som billig nille parfyme og de aller feste heller på litt for mye så det stinker av de spessielt når de tar på seg kremer med lukt og parfyme også.... skikkelig ekkelt!!

Skrevet

Ok...

noen andre som IKKE hater tøymykner med lukt?

Skrevet

Jeg bruker tøymykner med lukt. Den der aromatherapy med lavendel.

Har brukt den siden barnet var rett rundt året.

Har ei datter som har litt problemaktig tørr hud, men det har ikke blitt værre etter jeg begynte med det i vaskemasinen. Hun klør ikke eller noe heller.

Til du andre der oppe.

Jeg liker heller ikke sånn stinkende parfymelukt og er kresen på tøymykner, mye som lukter kvalmt da tøyet er tørt.

Parfyme eller deo med masse lukt bruker jeg ikke.

Skrevet

Jeg begynnte å bruke tøymykner m lukt fra småen var ca1 år, mest pga det er billigere, men jeg syns og det lukter rart av de nøytrale tøymyknerne.....uansett, det gikk helt fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...