Gå til innhold

Handle i sverige??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lønner det seg å kjøpe lekegrind, og babybjørn bæreseler i sverige??Noen som vet hva det koster for slike ting der?Hvor mye kan en handle for før en må fortolle varene?Var de 8000 kr dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer nok ann på hvor i Sverige du handler. På happyland på svinesund er det billig. Ellers på barnebutikker bør du være prisbevisst. På enkelte produkter kan du spare kursen (15%), noen er billigere og noe er dyrere.

Skrevet

Du tjener iallefall på kursen. Dra det på visa-delen...

Skrevet

3000,- hvis du har vært der under et døgn, og 6000,- hvis du har vært i landet over et døgn.

Lekegrind får du nok kanskje billigere der, men BabyBjørn er ganske dyrt der også. Babyproffsen er like dyrt som Babyshop i Norge, mens Happyland er billigst.

Skrevet

Ok,tusen takk for svar:):)'

Er dette per person eller?At er vi to så kan vi handle for 300 kr hver?

Skrevet

ops..glemte en null..3000 kr mente jeg:p

Skrevet

Ja, det er kvote per pers ja. Så drar dere begge 2, så kan dere handle for 6000 tilsammen. Men pass da på at dere kan dele varene mellom dere liksom...

dvs kjøper dere en barnevogn til 5000,- så går det jo ikke alikevel.

Men oddsen for å bli tatt for det er liten da. Jeg kjørte over grensa med varer for ca 9000,- i bilen jeg. Var alene i bilen og det eneste dem spurte om var om jeg hadde røyk eller alkohol. Svarte nei, og ble bedt om å kjøre videre. Han titta ikke på babytinge engang....

Skrevet

Oj:)

Så heldi du var da:)

Ja de er vel røyk og alkohol de er på utkikke etter å ta.

Ikke de me barneutstyr liksom:)hehe..

Sparte du mye på denne turen da?Hva kan du anbefale å kjøpe der?:)

Tusen takk for svar forresten:):)

Skrevet

Tja, i løpet av åra har jeg handla; sprinkelseng, 2 stellebord, madrass, bilseter, en vogn - Spirit s3, babycall og en hel del småting man bare MÅ ha liksom pga det er så søtt... he, he.. Vogna kosta til sammenlikning 6000,- i Norge og i Sverige kom den på 4500,-. Stellebordet skulle dem ha 1700,- for på Babyshop, Happyland tok 1195 SEK for det samme...

Men jeg har kort vei tilo grensa da så jeg taper ikke noe på turen liksom... er det veldig ofte for å si det sånn... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...