Gå til innhold

Hvor langt er egentlig "langt å gå"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar svært sjelden buss eller bil inntil byen, men går i stedet ca 7 km turretur. "Herregud, går du så langt" har jeg hørt ca 1000 ganger. Jeg syns det er en helt grei avstand og er langt bedre enn å stampe i kø like lenge. (som jeg kunne ha gjort i rushen) Å gå langt er langt lengre. Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke er langt. ca 3,5 km én vei? Det er jo super trim ;-)

Skrevet

Jeg går iallefall til steder som er mindre enn 5 km borte. Har ikke lappen, så så kort hadde jeg ikke giddet å ta bussen. 7 km hadde jeg vurdert tiden og sånn jeg hadde til rådighet. Det er ikke langt. Men kjenner flere som må kjøre fra dør til dør. En kamerat av meg blir hentet på jobben av kona si, de bor 400 m fra jobben hans. Da er det latskap.

Skrevet

Å traske over en mil er både langt og kjedelig. Sykling er mye bedre :)

Skrevet

Ikke sant. Har jobbet i sentrum tidligere og gikk alltid. Nå begynner jeg i ny jobb der igjen og det skal bli deilig å selge den ene bilen. Det gjør jeg fortere enn fort. I verste fall er det 45 minutters kø en vei samme strekningen:)

Skrevet

Sykling er greit det. Men mener å huske at 1 km gange tilsvarer 5 km sykling. Så hvis man skal få litt trim, så er det bedre å gå:)

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor vant man er til å gå.

En gang i blant, når jeg får ånden over meg, så går jeg en tur rundt området hvor jeg bor, den er ca 8 km lang.

For meg så er det langt. For stort sett går jeg bare til og fra bilen, hehe;-)

Skrevet

Det er rart det der. Men går man jevnlig blir 7 km bare kortere og kortere. Helt sant:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...