Gå til innhold

Ammer dere ????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ammer dere forsatt?? jeg lurer på om jeg holder på å miste melken. Føler ikke at jeg har nok melk til lille trulta vår..

Hva gjør jeg nå?

Hun vil ikke ha flaske... så jeg er ganske fortvilet her jeg sitter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ammer ja. Spiser ikke mye grøt ennå, får tilbudet morgen og kveld, men er ikke den store grøtspiseren... Håper dette bedrer seg etterhvert.

Håper å amme til lillemann er rundt året. Spent på hvordan det blir når det kommer tenner da...Så tar det egentlig som det kommer. Han tar flaska da, men nekter å drikke mme..Og jeg har ingen pumpepupper... Kommer ingenting når jeg pumper, så da er det greit med den saken.

Skjønner at du er fortvilet ja... Men håper du finner en løsning på det. Har du prøvd en eller annen tutkopp? Kanskje hun vil ha det istedet, og ingenting som er bedre enn at hun hopper rett på tutkoppen istedet for flaska.

Nåh, bare et forslag iallefall:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at jeg mister melka, for puppene er blitt kjempeslappe og jeg har aldri spreng eller lekk. Men det er helt normalt i den alderen de er nå, kroppen har vent seg til mengden og når baby skal ha mat så ingen lekk eller spreng. Ei pumpe vil ikke lengre kunne ta så mye melk som den gjorde før, så om du bare får pumpet litt så betyr det ikke at det er tomt. De fleste vil føle at melka liksom ikke er der lengre, men det er den. Håper det er det du kjenner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,ammer enda.Han får middag og grøt til kvelds og avocado innimellom.Han vil ha mm innimellom hele tiden så han er en puppesjuk gutt.Prøver å roe litt ned så eg ikkje blir smokken hans!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer fremdeles. Han får grøt til lunch og på kvelden. Pluss så mye fruktmos han vil ha etter grøten. ( Det er ikke så mye han spiser, så foreløpig går det bra ;) )

Ammer ca 2 ganger om natta, men har tenkt å enten trappe ned til ett måltid, eller slutte helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anger på at jeg gidde mat til hn på dagen får plutseli er puppene mine ganske so små (ikke at det gjør noe men tenker på melkemengden)

har lyst å amme mest mulig vertfall til jule å kanskje lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ammer ikke lengre. Mistet melka etter en episode for 1 mnd siden. Så nå er jeg flaskemamma på heltid og det går bare bra. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...