Gå til innhold

Herreguuud de brownie-muffinsene er gode!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagde 20 stk i går kveld og nå kan jeg rett og slett ikke fatte hvor de er blitt av?!

Verste er jo at de bare tar 20 min fra du begynner, til de er ute av ovnen... FARLIG!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjada! Urettferdig at bare jeg skal gå opp i vekt liksom... hehe! :-))

 

Brownie-muffins

 

Ingredienser

2 egg

3 dl sukker

100 g smør------------ smeltes

2 dl hvetemel

1 ts vaniljesukker

3-4 ss kakao

 

Slik gjør du:

 

Visp eggene og sukkeret til eggedosis.

Bland i resten.

 

Fyll muffinsformene halvfulle.

Stekes på 200 grader i 13 minutter

 

 

Skrevet

Jeg synes de er så ekle jeg.. har flere venninner som har laget dem også, og de er like ekle da. Hehe, med andre ord, det er ikke jeg som har ødelagt oppskriften ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...