Rosie the riveter Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Lagde 20 stk i går kveld og nå kan jeg rett og slett ikke fatte hvor de er blitt av?! Verste er jo at de bare tar 20 min fra du begynner, til de er ute av ovnen... FARLIG!!!
Rosie the riveter Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 Åjada! Urettferdig at bare jeg skal gå opp i vekt liksom... hehe! :-)) Brownie-muffins Ingredienser 2 egg 3 dl sukker 100 g smør------------ smeltes 2 dl hvetemel 1 ts vaniljesukker 3-4 ss kakao Slik gjør du: Visp eggene og sukkeret til eggedosis. Bland i resten. Fyll muffinsformene halvfulle. Stekes på 200 grader i 13 minutter
Gjest Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Jeg synes de er så ekle jeg.. har flere venninner som har laget dem også, og de er like ekle da. Hehe, med andre ord, det er ikke jeg som har ødelagt oppskriften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå