Gå til innhold

Er vi sære??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på tur til helgen, vi har to biler en to seter og en fem seter, vi har valgt å kjøre to seteren.. Nå vil to stykker som ikke har lappen sitte på med oss, de vil at vi skal kjøre fem seteren.. Den bilen har gått veldig langt og har hatt mye utgifter på den så vil ikke bruke den om vi ikke må.. Er vi sære da når vi sier at vi kun har to seter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns dere er litt sære ja... For venner hadde jeg brukt den dårlige bilen. Er det derimot dårlige venner som snylter mye, hadde jeg ikke vært så nøye. Men det er jo deres valg da.

Skrevet

den er ikke gammel.. (00 mod) men de er tilsammen 4 stk som ikke har bil (lappen...) Blir vel like billig/dyrt å leie en bil da enn at vi skal slite enda mer på bilen vår...

Skrevet

jo, de har lappen da... uff som jeg surrer... Hun ene avskilter bilen sin hver vinter også fordi hun ikke vil bruke sin da....

Skrevet

Og hun ene er sånn som skal spare på abselutt allt hele tiden... Ikke mye hun gir bort og gjør hun det har hun alltid en baktanke....

Skrevet

Men da er det jo de som er sære... Skjønner ikke hva du lurer på en gang, da er hun jo så gjerrig, at du ikke må finne på å la dem sitte på.

Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv, HI. Du beskriver akkurat min tilværelse.

Skrevet

Avskilter bilen hver vinter? Det kan da umulig lønne seg. Det koster jo en del å registrere en bil på nytt.

Skrevet

Hadde sagt at dere egentlig tenkte å kjøre toseteren, men om de er med å dekke utgiftene så kan dere ta den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...