Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Fikk akkurat katalogen i postkassen. Og ble overasket av hvor billig det var mange av plaggene inni katalogen. Veldig mange gode tilbud. Men har noen prøvd disse klærne? Hvordan er størrelsene? Hvordan er kvaliteten? Holder de seg fine i vask og etter bruk?
MammaUlv Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 jeg har bestillt flere ganger, spes. kjoler, og elsker dem! Kvaliteten på det jeg har kjøpt er veldig god..kommer vel an på hva du velger,av stoff og pris osv.. det geniale er at man ofte får tilbud på mail og sånn, med opptil 60% avslag og sånn... størrelsene står beskrevet i katalogen, det er franske str. så stort sett anbefales man å bestille en str større enn vanlig...men det står forklart under hver vare... Jeg kjøpte en kjole som jeg brukte i bryllup for 2 uker siden i katalogen, og fikk mange kommentarer på hvor flott den var!
Gjest Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Har litt varerende erfaringer med klær derfra. Kjøpt et par bukser som satt helt for j.... på meg - snittet passet meg ikke i det hele tatt. Vær nøye med målene du gjør på deg selv før du bestemmer hvilken størrelse du trenger. Babyklærne har vært litt smale i str så jeg har konsekvent kjøpt en str for stort til knerten min. Det har tatt en stund før jeg har fått varene derfra, men stort sett har jeg vært ganske fornøgd altså.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 Takk for svar begge to:) Skal måle meg selv nøye, takk for tipset. Så veldig mange fine baby klær i katalogen, men må nok vente til baby kommer. Tør ikke kjøpe for mye i rosa selv om de så jente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå