BabyBlue Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg venter nå nr.2 og har fortsatt 10kg for mye etter sist svangerskap, derfor har jeg nå bestemt meg for at denne gangen skal jeg trene. Sist trente jeg ikke noe omtrent, å la på meg 25kg :/ Men nå går jeg lange turer, og trener omtrent hver dag. Jeg hadde masse bekkenplager sist så nå har jeg fått en veileder til å sette opp plan til meg som jeg skal følge i en mnd. det er mye balltrening der, og det må jeg virkelig si fungerer bra Men etterhvert så blir det kanskje vanskelig å bli med på alt med den store magen hehe, men jeg håper jeg kan bli med på det så lenge jeg kan...kanskje jeg går ned lettere etter fødselen også. Flere som trener, og hva har dere fått beskjed om å drive med?
Vil Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Godt spørsmål. Jeg trener også, og også håper å fortsette med det! I travle perioder kan jeg trene lite, men det er jo ingen bedre grunn til å trene enn å være gravid. Tror likevel ikke jeg vil fortsette med alle aktivitetene jeg gjør nå, (Ser ikke for meg meg selv i 8. måned på en spinningsykkel som velter, eller som en vraltende kule på joggetur, hehe.) Men det er vel ingen egentlig grunn til å slutte med noe bare fordi man er gravid? Det eneste jeg har hørt er at situps ikke er å anbefale fra og med 2. trimester, men at andre mageøvelser er meget sterkt anbefalt, nettopp fordi man bærer barn. (stå på alle fire og løfte armer og ben på diagonalen feks.) Jeg har byfjellene rundt Bergen rett utenfor døren og kan gå lange turer som gir god trening. Tror det blir mer og mer tur, muligens gravidyoga fra 2. trimester. Hva slags balltrening er det du gjør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå