Mariamin Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Åhhh, det er ikke dagen min i dag altså.. Lille Smulte får nye tenner og er mer grinete enn noen gang. Opp, opp, opp hele tiden. Det er selvfølgelig bare mamma som er god nok. Får fullstendig sammenbrudd hvis jeg setter henne fra meg. Samtidig er det noe som rir storebror for tiden. Det virker som han er litt ute av kontroll. Leker voldsomt, er frekk i kjeften, himler med øynene når han blir tilsnakket osv, osv. I dag har jeg kjeftet siden jeg stod opp føler jeg. Gleder meg til det blir kvelden, så kanskje jeg får litt fred og ro.. Uff, det er kjedelig men sånne dager. Sånn, da har jeg fått syti og klaga litt. Syte, syte, syte
Trollmora Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Bare klag så mye du vil her inne, vi skal ikke kjefte tilbake:o) Sånne dager er slitsomme, jeg skjønner det. At den lille får tenner og er sutrete er forsåvidt greit. Storebror sine problemer er derimot noe som krever mer overskudd og energi for å få oversikt over. Kanskje han bare er sliten han og`rett og slett? Håper dagen i dag blir bedre og at natta har hjulpet både på tenner og humør! Stor klæm tell deg fra
dritgrei hei hei! Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Uff fa meg, de dagene der er ikke morsomme, også var det ingen her til å muntre deg opp... unskyld!!!!! Hjelper det med en forståelsesfull oppmuntringsklem dagen derpå? Jeg håper det! Tenner er dritslitsomt, men vips så kan de spise middag sammen med oss, og det er jo ganske koselig. :-) Klem klem klem til deg!
frøydis m/ 4 Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 slike dager er noe dritt! Krysser fingre for at tennene snart er på plass og klare for middag,- og at Storebror finner tilbake til sin hyggelige variant. Håper du fant hvile da kvelden kom og at denne dagen er av det bedre slaget!
Mariamin Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Takker og bukker for klemming og heiing. I dag er alt mye bedre:))) Smulte er mye blidere og storebror er tilbake til sitt gamle jeg igjen.. ( nåja, han er 5 år... litt umulige er de vel i den alderen der) Jeg har hatt han hjemme fra barnehagen i dag, for vi har vært hos ørelegen. Vi er der hvert halvår for sjekk og oppfølging som følge av nedsatt hørsel og røde trommehinner. Etter det har vi vært på Metro senteret og spist vaffler, sett på fiskene i dyrebutikken og så har mamma fått svidd av noen penger i skobutikken.. Nå er det disney for alle penga:-)
Trollmora Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Så koselig med en vaffelogsepåfiskerdag etter ørekontroll! Bra et begge barna er i slag igjen, ekstra bra at mor sjøl får svidd kortet i skobutikken ) Kos dere med Disney resten av dagen, det er godt med en sløvedag selvom det er mandag! Klæmklæm fra
Mariamin Skrevet 8. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2008 Ja, her sitter jeg her med de lekreste, sorte støvlettene på. Må jo gå de litt inn før jeg begynner å gå med de ute. Det er superdeilig å forlenge helgen litt med kos og tv titting. Nå sover Smulte ute i vogna si, så jeg kan surfe med god samvittighet ( hvis man ser bort fra støvsuging, vasking og rydding da...)
Trollmora Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Med lekre sorte nyinnkjøpte støvletter går husarbeidet som en lek og plutselig er du ferdig og kan dibbe resten av dagen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå