elleville Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Er i 10 pp nå og begynner å bli litt utålmodig ja... Nå prøves det med E-vit og zink her, samt at jeg skal ta solvipect litt før el og frem til el er over. Men skal mannen også ta zink? Og hva er det wild jam-greiene? Noen som vet? Noen flere råd? Villig til å prøve hva som helst snart!!! Vil ha baby -NÅ!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Har hørt at mannen bør ta sink og c-vitamin
Babyønske �� Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Jeg tok E-vit og sink før jeg ble gravid. Men også en haug med andre vitaminer og et urtepreparat. Min liste var: E-vit -30 mg B-total(alle b-vit) 1-2 tabletter B6 Pyridoksin - 3 tabletter(120 mg) Folat - 1 tablett Omega 3-6-9(Udo's Choice) - 1 kapsel Multivitaminer(Møllers total, men droppet omega 3) - 1 kapsel Kyskhetstre - 1 kapsel eller 40 dråper(brukte først kapsler, så tinktur) Den 4. mnd jeg brukte dette ble jeg gravid Mannen kan godt ta sink ja, det er positivt for sædkvaliteten, han kan også ta c-vitamin og selen. Og gjerne også moega 3. Men det hjelper dessverre ikke så kjapt. Sædcellene er produsert 3 mnd før de brukes, og det kan godt ta 3 mnd før man her effekt av vitaminene.
elleville Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 Takk for svar:o) Ingen som tar wild jam?? (tror det var det det het....)
Gjest Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Hei!!Eg tar folat og e vitamin gidder ikke ta noe av det andre folk prater om det blir for mye føler eg og ta alt folk seier de tar,men det er min meining.Har hørt at sink er for mannen men tror vi og kan ta det.Vi har prøvd 1 og 5mnd.Er også utolmodig men satser på at det skjer snart.Er til utredning,på onsdag var eg og tok kikkhulls oprasjon for og finne ut om egg lederene er tette,de var litt tette så de spylte gjennom de,så nå var sjangsen større enn noen gang neste gang eg får egg løysning sa gynekologen,og det er jo bra så får bare håpe og krysse fingrrene.Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå