milla å gullet Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg har blødd i en uke nå, og det virker ikke som om det har tenkt å gi seg.... Blodet ser friskt, litt utvannet ut, men det er ingen klumper. Har heller ingen smerter... Noen som har opplevd dette? Noen som vet hvor lenge man kan blø før en eventuell SA?
milla å gullet Skrevet 7. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2008 preser denne opp jeg...
heleneogde2gutta Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 hei du! jeg blødde jevnt i 4 uker, litt friskt og endel gammelt, kom litt nytt vher dag. det var fra 6+2 (evt.5+2, litt usikkert). Tok det med ro, og ventet i 2 1/2 uke før jeg kontaktet lege, fikk innvend. UL som viste et bankende hjerte, noe jeg nesten hadde gitt opp... ingen smerter, ingen klumper er et godt tegn. men hvor lenge man blør før en evt. SA er vel vanskelig å svare på. Blør du lett da? sånn ellers? det gjør jeg. har du sex? det er mange grunner til å blø litt i starten, så prøv å tenk positivt. masse lykke til! ring legen.
to_tette? Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 bestill privat UL, det er bedre å bruke litt penger på det enn å gå og bekymre seg. Men vet ikke om det kan være lurt å vente en liten stund til? Noen andre som vet noe om det? Jeg hadde en sånn blødning som det høres ut som du har i mitt første svangerskap, og det var den uken jeg egentlig skulle hatt mens. Det var friskt og veldig tynt på en måte... tror det er veldig vanlig. kanskje du har kommet et par uker lenger enn du tror? det er visst også vanlig å ha litt blødning etter sex
milla å gullet Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2008 Har snakket med legen, men hun er mest opptatt av å formidle abortstatistikken... Skulle få ultralyd i uken som kommer hvis jeg fortsatte å blø sa hun, Så da blir det nok det. Har ikke turt å ha sex, så det er ikke grunnen i allefall. Jeg blødde litt i forrige svangerskap også, men det var kun der jeg egentlig skulle hatt mens, og var bare brunt, ikke friskt slik som nå. Håper de ser hjertet nå da, er jo i uke 6 i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå