Gå til innhold

Da har masriene/kynnerene startet.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det tar seg opp og blir til rier i løpet av natten. Håper,håper, har termin idag så det kan godt skje noe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Termin i dag jeg også :-) Men ikke tegn til noe ennå.

 

Hadde mye kynnere og masserier søndag for en uke siden, men går her ennå. Hare menstermin 16. Fikk Ul termin 7. Du da?

 

Og lykke til

Skrevet

Har menstermin 12 jeg og da, så trenger ikke skje noe enda nei. Fødte 6 uker før med førstemann, til termin med nummer 2, så denne gangen må jeg vel gå på overtid:). Men spennede likevel. Har hatt litt masrier tidligere, men de har gitt seg, så krysser virkelig fingrene denne gangen.

 

Du får ha lykke til du også, så får vi håpe at vi ikke trenger å vente alt for lenge:)

Skrevet

Lykke til hvis det kommer i gang da :-) Termin i dag jeg også, men ble flyttet fra 17.09 på UL, så må nok bare vente;-) Moro å følge med på andre med termin i disse dager :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...