Sauen Shaun Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Håper det tar seg opp og blir til rier i løpet av natten. Håper,håper, har termin idag så det kan godt skje noe:)
julibaby2 Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Hei. Termin i dag jeg også :-) Men ikke tegn til noe ennå. Hadde mye kynnere og masserier søndag for en uke siden, men går her ennå. Hare menstermin 16. Fikk Ul termin 7. Du da? Og lykke til
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 Har menstermin 12 jeg og da, så trenger ikke skje noe enda nei. Fødte 6 uker før med førstemann, til termin med nummer 2, så denne gangen må jeg vel gå på overtid:). Men spennede likevel. Har hatt litt masrier tidligere, men de har gitt seg, så krysser virkelig fingrene denne gangen. Du får ha lykke til du også, så får vi håpe at vi ikke trenger å vente alt for lenge:)
Lillepusen-78 Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Lykke til hvis det kommer i gang da :-) Termin i dag jeg også, men ble flyttet fra 17.09 på UL, så må nok bare vente;-) Moro å følge med på andre med termin i disse dager :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå