Gå til innhold

Fantastisk søndag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en flott dag jeg har hatt,- og enda er den ikke ferdig!

Har:

hatt to nevøer på overnatting

bakt brød

laget lapskaus fra bunnen av (skjer ca 1 gang i året)

gått tur i skogen

spist veldig god lapskaus

hvilt på sofaen med Seinfeld på TVn, ungene lekte så fredelig

nå skal jeg på kino med mannen og endelig vise ham Mamma Mia før jeg avslutter dagen med kveldsmat sammen med gode venninner.

Bedre søndag kan ikke jeg ha. Har du hatt en fin dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har hatt den drømmesøndagen i mine øyne:) Håper du kosa deg på mamma Mia, så den tidligere denne uka, sang for full hals gjennom hele filmen *ler*

Her har vi planlagt avreisen til Tyrkia. Så her har vaskemaskinen gått noen runder, samt at endel tøy ++ har kommet ned i kofferten. Torsdag morgen går turen til Antalya, deretter skal vi sitte ca 1,5 time på en buss før vi ankommer Eftalia Village som ligger ca 18 km før Alanya. Vi gleder oss stort til 2 late uker i sol og varme på all inklusive hotell:) Dessuten har jeg/vi hatt en skinkesteik i ovenen, var nesten så vi sultet ihjel, gud å lang tid det tar før steika er 76 grader. Godt med god gammaldags middag, selv om den står ørten timer i ovnen. Ellers har vi slappet av og kost oss, snuppa har hvert på besøk hos ei nabojente i flere timer.

Skrevet

Har slappet av hele formiddagen, fikk sove lenge(til 10)og har vært her inne mens samboern og lillemor var ute i formiddag. I ettermiddag har vi vært i 85 års dag til samboers bestemor. Vi har akkurat kommet hjem og jeg og lillemor har spist en brødskive. Nå er hun straks på tur i seng.

Skrevet

Tja, kan vel ikke si jeg har slappet av. Datteren min har konfirmert seg i dag, så det har vært en hektisk dag med alt som hører til. Hadde selskap med 25 stk. Koldtbord og masse deilige kaker etterpå som jeg spiste alt for mye av.

Skrevet

Gratulerer med dagen, konvall! Sikkert godt å være ferdig, håper dere fikk kost dere i alt ståket som er på slike dager.

Nå er jeg hjemme, lykkelig etter en veldig fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...