Gå til innhold

He, he - Millas favoritt "mat" for tiden er sorte oliven:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun fikk tak i en da vi spiste salat for noen uker siden, og siden da har det vært fevoritten! Ser hun en oliven slipper hun alt annet og blir helt vill, he he - tygger nedpå som om det skulle vært drops.

Hun er 13 mnd.

Andre som har små med "sære" matvaner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa her har også bestandig vært glad i det ;) hun gomler brie og andre mykoster til den store gullmedalje også, ganske voksen smak i grunn..

Skrevet

He, he - trodde ikke unger "kunne" like sånt, jeg;o)

Skrevet

Nei ikke jeg heller :) vi har gitt henne sånt litt på gøy for å se reaksjonen, men den har blitt det motsatte av hva vi har forventet hver gang hehe.

Når hun fikk smake oliven første gang så var det fordi hun trodde det var druer ;) Sto å hyyylte etter "djuuu" og da måtte hun jo få, viste seg at hun fikk enda mer dilla på oliven enn det hun hadde på druer.

Skrevet

Trudde det var vanlig at unger i 1-2års alderen likte ting som var litt skarpe i smaken, eller som smakte mykje eg. Vart fortalt det ein gang, men ikkje av ein vitenskapsperson altså, hehe.

Mallo liker og ting som smaker mykje, og eg håper det vedvarer. Har ikkje lyst å ha ein "ketchup og nugatti unge" (bror min var ein slik, og eg er veldig glad i han altså, men sunt kan det umulig vera) =D

Skrevet

Ja, det hadde vært greit om det fortsatte:o)

Skrevet

Ja det hadde det. Eg var ein kresen unge sjølv, og det er så mykje lettare med unger som spiser "alt". =)

Skrevet

Minstemann her har også alltid vært glad i sterke smaker (mens eldstemann var skeptisk til det meste..)

Minsten spiser med glede oliven, "rare oster" og alt med pesto og hvitløk ;-)

Skrevet

He, he - vittig. Tobias har aldri vært glad i mat med sterk smak, så jeg trodde ikke det var så vanlig;o)

Skrevet

Her har "sære matvaner" i alle fall vedvart. Gutten er nå 7 år og fortsatt langer han nedpå med oliven, brie, hvitløk, skalldyr, osv. osv. Favoritten (som han gleder seg til å spise i høst) er rakfisk! Vil gjerne ha det til lørdagskos HVER eneste lørdag hele høsten i gjennom! Så sær i matvegen skal ingen beskylde han for å være.

Skrevet

Vet ikke om det er så sært, men Luke er ganske glad i sweet chilli på risen sin og dupper gjerne våruller i det. Han blir 3 i november

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...