Gå til innhold

Barselgave til mannen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe av det dummeste eg har hørt..

Det er da for fanen ikkje de som har gått gravid i ni mnd og det no for fanen ikkje de som skal føde..'

De var jo bare med på moroa de..

Ser det er flere som lurer på hva de skal gi mannen i barselgave inne på de forskjellige forum..

Eg synes det der med barselgaver er noe forbanna tull i utgangspunket, men når man skal begynne å gi gaver il mannen også går det for langt..

Vi får jo et nydelig barn sammen.. Det må no være gave nok i seg selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det kan du ta deg "fanen" på. haha. fanen altså!

Skrevet

Din mening det, skal gi samboeren min gave, han er tross alt blitt pappa for første gang, og jeg tror nok jeg får mer enn nok gaver, mens han antakeli ikke får noen ting... Må vell være opp til hver enkelt hva de har lyst til å gjøre, skal ikke mye til altså, har du lite andre ting å tenke på????

Skrevet

Synes det er koselig med barselgaver jeg :) særlig siden min snille samboer har massert beina mine daglig, pjusket meg i håret og på ryggen nesten hver natt for at jeg skal få sove, og holdt ut med mine ville hormoner mener jeg at han, like mye som meg fortjener en gave! Såklart får vi begge verdens fineste gave i den lille, men det skader jo ikke å vise at man setter pris på hverandre med en liten oppmerksomhet utover det?Synes dette må være opp til hver enkelt, men vet at jeg hadde blitt glad for en pakke fra min kjære etter endt fødsel:)

Skrevet

Dummeste jeg har hørt!! De eneste gavene "jeg" får er små bodyer til ungen, div utstyr til ungen, div leker til ungen.. osv

Reklamebransjen har funnet på en ny gimmic!! Fødselsgaver!! Nå skal de tjene rått på oss mennesker igjen. Det holder ikke med valentinesday, julaften, bursdager, halloween som er på vei til å bli en epedemi. Presse mannfolka til å kjøpe et lite smykke til oss for å minne oss på den dagen vi pressa ut en unge på 16 timer. Og gi oss kvinner så dårlig samvittighet at vi også må kjøpe en gave til den vordende far.

Han har jo tross alt blitt far han også!

Akkurat som om det å få ungen levert etter en liten sprut i løpet av en orgasme kan sammenlignes med 4 mnd med spyhælvete, søvnløse netter, strekkmerker, "puppespreng", vektønkning, bekkenløsning, svangerskapsforgiftning og tilslutt en sinnsyk vond fødsel, etterfulgt av amming døgnet rundt og mulig depresjoner.

Nå har vi kvinnedagen.. Den dagen ble til for å feire kvinners uavhengighet. Fordi vi ikke hadde stmmerett før og var underlegne mannfolka. Men vi brøt oss ut av dette.

Nå synes menn dette er urettferdig!

Når kommer mannedagen? Gutta vil ha likestilling!!

Skrevet

Oi.. det finnes en mannsdag gitt!! 7 oktober!! For å opprettholde likestillingen!

Jøss. Lærte noe nytt idag også jeg!

Skrevet

BARSELGAVEN MIN ER BARNET.

Skrevet

De gavene vi får er jo gjerne til den lille ja, men du slipper tross alt kjøpe det selv, kommer nok en blomsterbukett eller to også=) Syns synd på di stakkars mannfolkene deres som sliter med så ufatteli sure kvinnfolk som ikke unner dem noe, bare fordi alt de gjorde var å ha sex med dere... De holder tross alt ut med sutringen deres i flere mnder!!! Syns graviditeten er en drøm, klager ikke noe og får god støtte fra min elskede som bare er snill og grei med meg, elsker han for den han er og tror nok det kommer noen roser fra han på sykehussenga, har ingen problemer med å bruke 50 kr. på en gave til ham, en gave som han og babyen skal dele..En flott liten bok med bilde av pappan der han leser historier om alt pappa og barna gjør ilag;-) Skal ikke så mye til for å vise at man setter pris på hverandre, ber ikke om noe diamantsmykke til flere tusen kroner!!! Har bestandig vist å sette pris på min samboer og har ikke tenkt å overse han denne gangen heller, han er tross alt til stedet og støtter meg gjennom svangerskapet og fødselen, hadde mannfolka kunnet ville de nok hjulpet oss mer, men det er nå en gang slik at det er damene som går gravid og føder!!! Samboeren min har ikke gjort annet enn å pusse opp siden vi fant ut om graviditeten, så si ikke at de ikke har gjort annet enn å sprute i deg, for jeg er sikker på at din "kjære" har gjort mer for deg enn som så!!!! Og ja, babyen er gave nok i seg selv, men som sagt skal det ikke mye til for å vise hverandre at man setter pris på partneren!!!

Skrevet

helt enig Zlissi!!

de måtte leve med oss som et helvete i 9 mnd også... syns du HI burde tenke litt lenger enn bare deg selv...

de gjør en god jobb også, og at vi gir dem barn,selvfølgelig er det en utrolig stor gave, men er jo buare super hyggelig å gi en ting til manne, som "takk" for at han har vært en så utrolig god støtte!!!!

Skrevet

Etter å ha tatt all klesvasken og husarbeidet i ni mnd. Etter å ha massert vonde skuldrer og hovne bein, og komt med frokost på sengen hver dag mens jeg var kvalm. Og for alle komplimententene som gjør at jeg føler meg vel hver dag, så synes jeg jammen meg at mannen min fortjener en liten takk for innsatsen. >Jeg kommer til å gi en liten ting for å vise at jeg setter pris på alle de små tingene han har gjort for meg under svangerskapet.

Man skal ikke være lenge på BIM før man ser at det faktisk ikke er noen selvfølge.

Skrevet

brukte og bære fanen i 17 mai toget når æ va mindre FAEN å

Skrevet

Tror du virkelig barselgave til mor, fra far er noe nytt reklamebransjen har funnet på?

Vel, jeg er snart førti, søstern min snart 48,og mamma fikk da noen ganske så bra gaver da vi ble født...

Skrevet

Jeg er helt enig med HI her..

Nevnte det for mannen og han holdt på å flire seg ihjel og sa at han ville blitt flau om han fikk noen barselgave..

Han får jo en sønn om 2,5 mnd.. Det burde holde i massevis...

Skrevet

helt enig her...

kunne ikke sagt det bedre selv:)

Skrevet

det som zlissi skrev altså...

hadde ikke klart meg uten støtten sambo har gitt meg :)

han er en utrolig tolmodig fantastisk mann :)

Skrevet

Gå en liten tur inn på "snart klar" og se hvor mye baby-mas menn blir utsatt for. Dessuten må de leve med et hormon-monster i 9mnd. Jaggu fortjener de en gave!

Selvsagt er babyen den største gaven, men hvis man i utgangspunktet er for barselgave, kan vel mannen også få? Det trenger jo som sagt ikke være noe stort og dyrt.

Skrevet

Det finnes jo 52 man(ns)dager i året, jo! Det får da søren meg holde..?

Skrevet

Helvete om HAN skal få gave for alt JEG går igjennom!!

Det blir for dumt! Det som vi eventuelt får på sykehuset,er jo til knøttet, og det er jo for å hjelpe OSS.. Skal han ha gave, fortjener jeg det også!

Skrevet

Jaja, syns enkelte er så utrolig sure og bitre... Merkelig...

Bryr meg ikke så mye om hva andre gjør, så lenge jeg gjør det som føles rett for meg og min samboer=) Gave eller ikke gave, enkelte har jo bare helt fantastiske samboere;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...