Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg har en datter som snart blir to år og hun er helt umulig. Snart gir jeg opp med og gå ut med henne. Hun nekter og sitte i vogn så da har jeg ikke den med. Hun vil gå, men når jeg setter henne ned på bakken så begynner hun og legge seg ned og vil at jeg skal bære henne. Greit nok, da bærer jeg henne, men da begynner hun og hylskrike og vil gå. Sånn er det rundt og rundt. Jeg har så vondt i ryggen min av og gå å konstant bære på henne. Har prøvd alt. Små turer i vogna hvor jeg forteller henne hvor flink hun er. Prøvd og bare la henne gråte men da går hun ut av selene og det går ikke ann og stramme den mer. Jeg blir GAL. I barnehagen sitter hun i vogna uten noen problem, men med en gang jeg kommer og henter henne braker helvette løs. Noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Velkommen til 2 års trassen. Du må prøve å være bestemt. Hun er for liten til å kunne velge. (synes jeg) Greit hvis du bare skal en tur ut i gaten el. Men hvis du skal gå et stykke, kan du jo prøve å si til henne at nå skal vi gå ut, du skal sitte i vognen, kansje hun kan få en leke med seg. Jeg tror at hun bare vil "styre" deg litt, og at hun vil vise hvem som bestemmer.
Gjest Antarctica Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Så gi opp, da! Si til henne som sant er, at i dag hadde du tenkt å ta henne med i butikken, eller i parken og mate endene, eller hva som helst som virker attraktivt, men hvis hun en eneste gang går ut av vogna, så snur du... og gjør detr!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå