Gå til innhold

TENNER


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

16 uker gammel fikk jenta mi sin første tann, nå en uke senere er neste på gang. Er hun ikke veldig tidlig ute? Er dette normalt? Hun er lang og stor jente som ruller fra mage til rygg og rygg til mage, kryper bortover og holder hode helt støtt... Er det flere barn der ute som er tidlig ute??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit ikkje ka som er "normalt", men gutten min har også to påbegynte tenner. Klør noke veldig stakkar. Eg og syns dette var veeldig tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er tenner på gang her og. han er 3,5 mnd.. den siste uka har det vært sånn her, han er veldig sutrete, biter på ting, sikler masse.. så tror tennene kommer.. høres det ikke sånn ut..? hvordan går det å amme med tenner da? huff:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Den første tanna er på vei ut her også.

Hun holde hode støtt og har gjort det noen uker, blir litt vinglete når hun er sliten, men...

Hun skyver fra med bena når hun ligger på magen, men hendene følger ikke helt med enda da :-p

Og hun er født 5 uker før tiden så det er nok ingen sinke dette heller tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er første tanna vel fremme og andre på vei, hun klager og klager, sikler og klør. Huff, dette ekke en festlig periode. Hun biter meg i brystet også, og det gjør vondt altså, vet ikke hvordan jeg kan avlede uten at hun blir sinna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløing og sutring her også, og synes jeg ser antydning til to små klumper i underkjeven. Tok det lang tid fra deres begynte med plagene, til tanna var ute? Synes hun har slitt lenge allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi har trodd at tenner har vært på vei ganske lenge jeg.. Å det kommer da aldri noen tenner.. hehe.. ser to kuler på front tennene oppe.. han har konstant henda i munnen og sikler.. men det er jo den taktile sans eller hva det heter når de putter alt i munnen.. alt skal jo smakes på når de er så små:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...