Mamma'n til Mia Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Mia på tre år har fått vannkopper. Hun har nå feber på over 39, vil ikke drikke så mye (bare litt av og til) og ikke spise. Hun drikker såpass at jeg ikke er bekymret. Det jeg lurer litt på er om hun sover for mye i forhold til det å få sove i kveld og i natt. Hun sover nå, ville ikke ta paracet (verken flytende eller stikkpille, blir bare illsint). Jeg hadde tenkt å gi henne paracet for at hun skulle bli mer våken til passe leggetid, men det gikk altså ikke. Hun har sovet en liten time før i dag også. Hun har til vanlig helt sluttet å sove på dagen. Jeg har ikke hjerte til å vekke henne der hun ligger på sofaen med Askepott i bakgrunnen. Men, hva er deres erfaring mtp febersyke barn? Vil hun sove like bra i natt eller kan forvente ei jente som vil stå opp ved midnatt?
susemor-3 små Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Det er vanskelig å vite. Slitsomt med syke unger. Når ungen her er syke, får de stort sett sove som de "vil". Min erfaring er at de trenger ekstra søvn ved sykdom... Håper det går bra med jenta di - godt å bli ferdig med vannkopper i hvert fall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå