Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Han kom her i dag å sa at jeg måtte få sjekket hørselen til sønnen vår fordi han ikke hører når han snakker til han. Skal jeg bestille time til hørsel kontroll eller bare ignorere det? Gutten oppfører seg akkurat som andre barn synes nå jeg i alle fall, og jeg har ikke oppdaget at det skulle være noe feil med hørselen hans. ...men han bor jo her hos meg da så kanskje jeg overser noe X`en ser?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Hvor gammel er sønnen da? Skjekker man ikke sånt på 4 års kontroll?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Han er 6 år, jo da han er sjekket før. Jeg prøvde å si det, men til ingen nytte. He he he
~~DoraDora~~ Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Synes ikke det er så lurt å le av eksen uansett. Han er jo oppriktig bekymret over gutten, og bryr seg. Synes du i det minste bør følge litt med på om det kan være noe i det guttens far sier. Sønnen min hørte ikke så godt når vi snakket til ham, så vi tok ham med til legen. Legen kikket ham i ørene, og oppdaget en god del ørevoks. Etter øreskylling, ble hørselen kjempegod igjen. (NB ! drypp noen dråper matolje i ørene hans før leggetid, i tre kvelder før legebesøk...og evt øreskylling, for det løser opp ørevoks)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå