Gå til innhold

Naa maa dere slutte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

den hetsen av alenemoedre jeg har sett her den siste tiden sjokkerer meg, dette er faktisk aar 2008! jeg er ikke alenemor, og haaper den dagen aldri kommer, jeg haaper jeg slipper et svik eller for ikke aa snakke om det ansvaret det er aa oppdra et barn alene... det eneste dere kommenterer hele tiden er det oekonomiske, som om det er det viktigste! alle mennesker har sin historie, sine sorger og sine gleder.... det virker nesten som om dere oensker at paa toppen av det hele skal man ha oekonomiske vaskeligheter... flott at norge tar vare paa barna, soerger for at foreldrene faar stablet seg paa bena den perioden man kanskje trenger det mest, for tross alt er det vel barna dette handler om?

jeg vet iallefall med meg selv at jeg ikke oensker oeknomiske problemer for andre mennesker...at jeg ikke oensker dobbelt 'straff' for et annet menneske... jeg er kanskje naiv, men jeg nekter aa tro at noen blir alenemor for den oekonomiske vinsten av det!

det er vel riktig det mamma alltid har sagt til meg, kvinner er kvinner verst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at du glemmer at de som er par har like mye baggasje, gleder og sorger, tøffe kamper og svik i sine liv:) Dessuten handler det om å klare seg selv, stå på og finne muligheter. Jeg var selv alene i flere år uten noe økonomisk bidrag fra noen, hadde delt omsorg med min x, jobbet 70% ved siden av studiet og klarte meg bra:):):)

Skrevet

det er jeg fullstendig klar over:) er ikke alene selv, og livet er ikke og har heller aldri vaert en dans paa roser.... men jeg oensker ingen en toeffere situasjon enn noedvendig... og det at du er sterk er flott, det beundrer jeg deg for, men hva med de som ikke er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...