Gå til innhold

...hard mage...


Marianne :0)

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Spiser som en hest for tiden... og føler at alt "HOPER" seg opp :) Er det noen som har noen gode råd for hard mage?

 

Drikker godt og er i bevegelse. Noen som har snakket med lege om bruk av avf,midler? Dulcolax eks? Var hos lege på fredag... men selvf. glemte jeg å ta det opp... kom på det da jeg kom ut døra fra legekontoret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

Er nok noe vi må leve med,det tar lenger tid gjennom fordøyelsen når en er gravid.All næringen skal ut:)

Men det som hjalp meg litt var Biola:)

 

Jeg er 11 uker imorgen og har nå like stor mage som jeg hadde sist i 4-5mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strever med treg mage!!! Ubehagelig, når det er som verst tar jeg duphalac mikstur, ikke farlig ifølge jordmor..:) Ellers så er jo vann, bevegelse, biola tingen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svikekompott! og slik duphalac(avføringsmiddel) anbefalt av legen.

og det virker. men du verden å hard og bobblete jeg har vært i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg vet ikke hvordan det er med det avføringsmidlet dere tar - sikkert ikke farlig når leger og jordmødre sier OK. Jeg er blitt gjort oppmerksom på at avføringsmidler kan være med å sette i gang fødsel - men vet ikke hvilke dette gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ønsket oppfyllt

den glatte muskulaturen i kroppen er slappere, fordi livmora som også består av glatt muskulatur skal kunne strekke seg lettere. tarmene og resten av fordøyelses systemet består også av glatt musk. derfor går maten mye tregere.

 

jeg spiser svisker som en helt:) men, jeg mistenker at det er grunnen til at jeg er så fisfull også...huff, det er så vondt å holde igjen, og lukter pyyyton å slippe ut;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Huff, hormonene spiller meg et puss i dag, og jeg fniser av alt ^^

 

Måtte noen ganger bruke en slags klyster/gel oppi der som myket opp litt og gjorde det lettere å...gjøre seg ferdig :)Trengs vel etterhvert denne gangen også... Tar en evighet å få gjort noe jo...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...