Hottentottentitten Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Fått tilbud om plass fra 1. oktober. Lillegutt vil da være rett over 7 mnd. Jeg er helt avhengig av 100% plass fra nyttår av, men synes det er veldig mye nå når han er så liten. Jeg kan få 50% nå, men da er det ikke garantert 100% etter jul. Gode råd noen?
Mariamin Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Ta plassen fra 1 oktober, betal for 100%, men bruk bare de prosentene du har behov for. Vi fikk plass til jenta vår fra 1 september og betaler fra da, men jeg har ikke behov for plassen før 1 oktober.
Zitro Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Ta den og betalt bare. Trenger jo ikke bruke den før dere trenger.
Hottentottentitten Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 Dere har nok rett! Hadde vært utrolig deilig å få sikret plass nå, så slipper jeg å bekymre meg mer med det!
Belladonna med to gutter Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Jeg ville nok tatt plassen! Vi har søkt fra 01.oktober vi også, men trenger ikke plass før etter nyttår. Har du fått plass i Oslo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå