Gå til innhold

Kjenner liv hver dag!


Nummer tre <3

Anbefalte innlegg

Er 19 uker i morgen og har kjent liv hver dag naa siden uke 18, altsaa forrige mandag. Er saa utrolig spesiellt og en herlig folelse!! Flere som kjenner liv? Naar begynnte dere isaafall aa kjenne noe?

 

Samboer har ogsaa kjent fra utsiden. Tror han syns det var litt rart... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her óg! Kjempedeilig! Litt rart å kjenne hvor mye sterkere sparkene har blitt i løpet av den siste uka! Rundt uke 16 kjente jeg bittesmå dult, og de fortsatte sånn innimellom fram til rett før uke 18. Nå er det jo sånn at jeg skvetter til når jeg får et spark, hehe. Og tenk at det skal bli enda kraftigere :) Så gøy :)

Deilig å få bekreftelse på at alt er fint der inne :)

Vært på ul du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19 uker på vei med første og har nesten akkurat begynt å kjenne små spark. Det er en helt hærlig og litt underlig følelse! Kjenner de mest på kvelden da.. Blir spennende når sparkene blir kraftigere og hyppigere. Gleder meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i forrige uke. Var kjempegøy!! Lillingen var kjempeaktiv, og lite samarbeidsvillig til jm store fortvilelse, hehe :) Vi ville ikke vite kjønnet, men jm holdt på å røpe seg flere ganger, hun hadde sååå lyst til å si det, for hun så det med én gang.

GLED DEG!!! ::))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 19, er førstegangs. Kjenner ikke noe som helst, har hatt et par kanskje tilfeller, men sikkert ikke noe som var noe. Gleder meg til det begynner=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...