Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 en fin og nær dag. Vi har vært ute på tur med mormor og en venninne av søsteren. Vi matet svaner, vi spiste sjokoladekake og drakk kaffe i vannkanten. Nå kommer snart huset fullt av middagsgjester. Til skinkesteik og verdens beste saus:-) Så selv om tårene har trillet, så har vi også ledd høyt og mye. Mange gode minner og historier som kommer på en sånn dag. Takk for gode ord, jeg setter enormt pris på dere jenter. Vi snakkes senere:-) Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2008 Et glass rødvin, deilig middag og en familie som heldigvis har mye glede og positivitet:-) Vi er heldige og vi snakker om det. Vi har hverandre og vi koser oss sammen. Det er deilig! Med en kaloribombe av en sjokoladekake og riskrem og rødsaus til dessert så ble vi så stapp mette alle sammen at de fleste rullet ut døren:-) Og stakkars lille niesen fikk vondt i magen, hun spiste så mye for mormor og tante lager nemlig verdens beste middager proklamerte hun. Det er jenta til tante det:-D Så dagen i dag ble ikke så vond og vanskelig som vi fryktet, og vi har hverandre, det er jeg glad for:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Det er fint at dagen har gått greit.... Hun passer nok på at dere koser dere på dagen hennes....... Og så er du heldig som har noen å lene deg på, når det røyner på..... God familie, god mat, god drikke.... fornøyde gjester........neeeeeii livet er ikke så verst, selv på dager som er litt tunge og vonde. Det er godt at dere har gode minner og historier, tenk på de som mister noen..... og så har de ingen gode minner.....Det må være vondt altså.. Dette var vel den andre i rekken.... det går seg til skal du se.... Litt rart å tenke på, for man tror jo at verden og tiden skal stoppe når noe slikt skjer...... Men så gjør det ikke det, tiden går enten man vil eller ei.... Og godt er kanskje det......
Ronja65 Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Det høres ut som en flott dag med en flott familie:-)))) Klemz
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Nei,dagen ble ikke fult så ille som i fjor. Som du skrev,man tråkker stien.Å en dag så er det vel mulig å "leve" med det. Jeg har bare små minner,små ting,men priser meg lykkelig over å ha di. Tok meg i å tenke på hvordan ting hadde vært her,om han levde. Lille trass satt der ved grava,og da ble det for tøft ja. Men dagen ble fin og akkurat typisk meg... Skulle lage kake,mangla sukker.Lånte sukker og fant ikke bakepapir. Innerst i skapet lå en liten bit jeg brukte.Vell,kaka måtte skrapes av,hehe.Skulle bli rullekake,men ble mosakake..Rubbel og bit ble spist alikevell.Sola kom frem og lillemor besøkte oss.Gud så godt det er å ha henne her.Selv om redselen fremdeles sitter i. Jeg er glad dere fikk en fin dag.Å at du har så mange rundt deg som også skjønner hvordan du har det.Hjelper så innmari mye det. Tallet 7 er et magisk tall for oss.Det følger også min familie. Her kunne to fylt år i går.Istedenfor ga di oss solstråler gjennom dagen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2008 Jeg blir rørt når jeg leser det du skriver.......det er minner, små eller store, men de er der og de blir nok mer og mer levende inni oss:-) Og at englene kaster solstrålene sine ned, så fin en tanke! Rullekake, mosekake eller sjokoladekake, det sklir ned okke som:-) Ja, 7 er magisk......jeg må frem med boken om tallenes betydning kjenner jeg:-)
♥Snulder Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Så godt å høre at merkedagen har gått bra for både Attpåklatten og MidnightSun! Vemod og glede, latter og tårer! Klemmer til dere begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå