Gå til innhold

10+3 og usikker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 10+3 idag å gleder meg enort mye til å begynne å merke no litt mer fysisk. har vært kvalm siden uke 5 ca og har hørt på hjertelyden til knøttet. kjempeartig. men jeg har fremdeles vanskelig med å tro at det er sant. det er liksom ikke gått opp for meg enda. hva gjorde at det gikk opp for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en tidlig ultralyd ca 1 mnd før ordinær UL.

var hos legen og skulle høre etter hjertelyd. han fant den ikke, så veldig bekymret ut, og spurte om jeg hadde fått time til UL. Ja -om fire uker. Så var det ikke noe mer om det, ikke noen henvisning til UL eller noen ting. Jeg skulle tydeligvis bare vente i 4 uker på å få vite om fosteret levde eller ikke.

et par dager gikk jeg gråtende til jordmor, og fikk direkte henvisning til UL, reiste rett derifra til sykehuset. Selvfølgelig skulle jeg ikke gå sånn i 4 uker!

På UL fikk jeg se en bitte bitte liten baby, og et hjerte som banket som bare det! Det var da det gikk opp for meg, jeg hikstet og tutet. Sykepleieren var t.o.m bekymret for at jeg skulle ta buss hjem og ikke ble hentet.

Sånn ble det virkelig for meg, for noen blir det ikke virkelig før barnet er født...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...