dritgrei hei hei! Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 jo altså.... ehh.....men ja.... dere vet! Hei og god jul! Her er jeg, og mest av alt vinner jeg "verdens surste menneske" medaljen, hver eneste dag. enten så er jeg bare et surt og bittert menneske, eller så er denne barselperoden her fylt av litt vel mye for meg. Jeg er visst ikke så god til å takle det jeg, og da blir jeg supersnuser, og finner ting å bli sur for i hvert eneste hjørne. Det at vi da er ekteparet "Rot og spetakkel" gjør jo ikke hverdagen til et smilende sesamtog på nysmurte skinner.... ååå det er så ekkelt å være så sur, og jeg kan vel skrive bok om hva som burde vært gjort, og sikkert en bok om hvem som burde gjøre det.... HURRRRRRAAAAAAA! Men ja... det blir sikkert fint.... ??
Mariamin Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 God jul til deg:-) Det er skikkelig ugreit å føle seg sur og grinete. Du får prøve å ta èn ting om gangen, så går det seg nok til skal du se. Og jeg tviler ikke på at det blir fint:o)
Trollmora Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Medaljer fint, det du dritgrei, selv om du nok ønsker en annen tittel på den du har tildelt deg selv. Bare de derre håndverkerne dine kan klare å bli ferdig så blir det nok bra skal du se. Jeg heier på deg og nekter å tro at du er suresen hele tiden ) Stooooooor klæm fra
Maud Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Verdens sureste er du helt sikkert ikke! Kanskje ganske sur for tiden, men jeg tror du har en del å gå på før du er en skikkelig megge ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 jeg vet at jeg helt klart har hatt på meg både Meggekjolen og drittkjerringkjolen de siste ukene, men det er fler her i huset som har hatt på seg kjipe kostymer så da har det i grunnen vært litt deilig å ha sånn kjole på :-)
Maud Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Det er noe med det. Når én starter det kostymeballet, så har de andre lett for å følge på selv om det egentlig ikke var meningen at det skulle være fest... Her om dagen var jeg på en jobbgreie og mannen stelte hjemme. Da jeg kom hjem sto kjelene på bordet og ingen ting var ryddet. Da tenkte jeg på deg ;-) Har dere hatt det travelt spurte jeg? Neida, de måtte prøve Guitar Hero de. Å ja, sa jeg og lot kjelene stå. De ble ryddet bort før vi la oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå