Gå til innhold

Hvor gamle var dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da dere var ferdig utdannet?

Er det for sent å begynne når man er 23?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer ikke på en eneste utdannelse det er seint å begynne på som tjuetreåring.

Er 28, regner med å studere i flere år til.

Skrevet

For sent? Alldeles ikke! :) Jeg var ferdig med min første høgskoleutd. da jeg var 23, men har studert i flere år senere også. Ikke noe problem! :)

Skrevet

jeg begynte som 22 åring.

først 2 år til og ta ferdig vidregåender

så 3 år på og bli sosionom.

fårhåpentlivis så får jeg jobb innen familieværn og da kan jeg etter 2 år ta deltid master i familiebahandling over 4 år.

så da er jeg ikke ferdig før jeg er 33.

men det er dette jeg vil. så det skal nok gå :-)

Skrevet

begynte å studere nå som 25 år. skal gå tre år. hun eldste i klassen er 44 år med tre barn og stortrives på skolen!

bare å sette i gang:)

Skrevet

Det er absolutt ikkje for seint. Gjekk og sjukepleien med ei på 58år.

Eg var 23 då eg var ferdig sjukepleiar, men starta på ny utdanning etterpå, og er vel 31 når eg er ferdig med deler av den, men så er det vidareutdanning og turnustid og anna, så heilt ferdig er eg vel ikkje før om veldig veldig lenge. Ukjent når, for det kan hende det blir unger og permisjon innimellom grunnutdanning og vidareutdanning.

Skrevet

jeg begynte på sykepleien da jeg var 22 :) fylte 23 samme år. absolutt ikke for sent i det hele tatt for noe som helst spør du meg! lykke til!

Skrevet

Jeg var 23 da jeg var ferdig utdannet. Men faktisk var jeg en av de yngste på studiet... Jeg er sikker på at gjennomsnittsalderen var rundt 30. SÅ det er absolutt ikke for sent å starte som 23 åring!

Skrevet

Var ferdig da jeg var 28-29 år.

Og nei, det er ikke for sent for deg. Jeg begynte da jeg var 25 år.

Skrevet

en av norges eldste kvinner studerer faktisk,(hun er over 107 år)

så aldri for sent:)

Skrevet

Du er jo ung - veldig ung!!

Selv var jeg 23 da jeg var ferdig med en tre-årig høyskoleutdanning, som jeg dessverre angrer på i dag. Den ble tatt rett etter vdg, og jeg var slett ikke moden nok den gangen til å ta et valg for livet. Resultatet er at jeg mistrives i den jobben jeg har i dag;-(

Selv om jeg nå er 35, funderer jeg derfor på å ta en nyt utdanning, så snart ungene blir litt større. Aldri for sent å bli noe nytt eller lære noe nytt.

Da jeg studerte, hadde vi flere over 40 år i kullet vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...