Gå til innhold

noen frisører her ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare spørre nå. jeg farget håret fra brunt til blond hjemme igår,meen det ble oransje.skikkelig stygt :( så jeg farget over med gyllenbrun. og nå syns jeg fargen er såå stygg skikkelig rød orange brun på en måte. såvidt jeg klarer sitte hjemme med det,så jeg skal til frisøren imorgen tidlig.. så lurer jeg på er det noe håp om at de klarer farge det lyst(blondt) ? eller kan jeg bare gi opp den tanken ? blir veldig glad for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei blondt er nok trøblete. det er veldig vanskelig og få bort orange og rødt. ville nok heller satset på og farge det brunt igjen. for ellers blir det så mye slitasje på håret. men nå er ikke jeg frisør og det er mange år siden jeg jobbet med å farge håret til folk. så det kan jo hende det har skjed noe stort i mellomtiden

Skrevet

så lenge du farget over med en brun farge etter blekingen, så blir det enda vanskeligere. Det skal nok godt gjøres å få det blondt igjen. Mulig de får det til, men da sitter du igjen med et ødelagt hår, og det er det ikke verdt vel...?

Skrevet

men du skulle virkelig sett det.. huff er alt håp ute da,skal jeg alltid måtte gå med brunt hår ? jeg kan vel bruke hårkur etterpå da.

Skrevet

Mulig de kan ta over en minicolor og dra ut stiper i hette og bleke de, så får du bli blond over tid, anbefaler ikke å bleke/avfarge hele håret, da ødelegger du det!

Aldri prøv å bleke håret hjemme, da MÅ du til frisøren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...