Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Denne gangen synes vi det er så vanskelig å finne på fine navneforslag til babyen! De andre gangene har vi liksom hatt navnene klare omtrent før barna var unnfanget -hehe! Vet vi ikke har noen hast enda (er bare i uke 22) men likevel..... Noen som har gode forslag der ute?? Vi er veldig glad i litt "gamle" navn, gjerne nordiske eller norrøne..... Venter forresten en gutt:=)
alvilde Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 har samme problemet å jeg venter jente,navn er vanskelig. men her er noen forslag vertfall, isak trym brage dreng elias lykke til
Gjest Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Er stor fan av norrøne navn du kan få noen av de mannen min har avvist... Han liker mer "moderen" guttenavn, har fått han på gli på jentenavn, så får vi en jente blir det Embla. Her er de som har blitt avvist: Snorre Odin Ommund eller Ammund Sverre Magnus Audun Ask Trym
magica fra tryll Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Vi liker også godt gamle norrøne navn. Lillemann vår heter Ask Haldir. Vi venter en gutt til og tenker på Birk eller Ty. Må bare finne et fint mellomnavn:)
Nikkan Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Sondre er et pent navn synes jeg :-) Sindre er også kjempefint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå