Gå til innhold

Flørter med andre damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest meldingene på mobilen til mannen min noen ganger. Ser at han skriver "kosemeldinger" med en annen dame.

Den ene dama maser alltid om at han må komme der hun er. Og at det er trist hvis han ikke kommer og mjau pusen min o.l

Hun har også spurt han via sms om han har det bra fordi det virker som at han ikke har det så bra for tiden. Og at hun er beskymret for han. Hva faen har hun med det å gjøre? Blir forbanna!

Virker som at hun "hinter" om at han har det så forferdelig hjemme eller noe.

Andre som hadde blitt litt sure?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, hadde ikke fortsatt forholdet med han hvis dette fortsatte. Dust

Skrevet

hadde klikka i vinkel....

Takler ikke sånn piss fra mannfolk! Hva for dem til å tro at det er greit?! og hvis det er bare hun dama som skriver på den måten bør han be henne slutte!

Skrevet

Sliter litt.

Tør ikke å si at jeg har lest meldinger på mobilen hans heller. Var helt tilfeldig at jeg leste, hadde ingen mistanker om noe. Bare kjedet meg.

Han er jo en fantastisk mann som sier han elsker meg hele tiden, kysser på meg når jeg sover og alt.

Men liker ikke helt at hun skriver slike meldinger til han.

Dette er ei han jobber med som har skilt seg nylig/ eller tenkt å skille seg.

Føler hun prøver seg på ham og spør om han har det bra i håp om at han skal tro han har det forferdelig eller noe.

Han har sagt til meg at hun skriver sånn mjau og pus og sånt til han, så akkurat det kan jo bare være litt uskyldig flørting.

Men når hun skal begynne å blande seg inn i livet hans og sånt, da begynner jeg jo å lure.

Dette er ei han jobber med. Husker da vi var ute å spiste med noen på jobben hans inkludert henne. Virket som at hun ikke likte meg noe særlig. Hun hadde et litt surt blikk. Kjenner ikke hverandre. Sa til han helt tilfeldig at det virket som at hun mislikte meg hun der du jobber med. Da sa han bare- nei hvorfor skulle hun gjøre det..

Så bare tullet han med at hun sikkert bare var sjalu.

Da spurte jeg om hvorfor hun skulle vært det? Så sa han -Fordi du er sammen med meg(etterfulgt av latter).

Så sa jeg- Ja tenk om hun gjør det da?

Da sa han bare -nei tror ikke det. hun flørter med alle og bla bla..

Huff jeg liker henne virkelig ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...