magdalenamedbarna Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Er det en annen alenemor i Follo, som kunne tenke seg seg større nettverk? Venner i parforhold prioriterer naturlig nok egen familie om kveldene, i helger og ferier. Og det forstår jeg godt. Så av praktiske grunner søker jeg kontakt med noen i samme livssituasjon som meg selv. Mye enklere. Forsøket verdt - kan hende finnes det en annen med samme snev av "øde øy"- følelse. Jeg er forresten 36 år, og har barn (ganske rolige) i barnehagealder.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Hei, selv har jeg ei jente på 2 år og bor i Ås. Er 32 år. Vi er mye på farten og vi stor koser oss sammen. Trives som alenemor og er nå student. Hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 jeg bor også i follo, 36år, 2 barn. Hvor i follo bor du?
Gjest Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Har sendt deg pm! Jeg vil gjerne bli kjent med flere her i Follo
Sabina og gjengen Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Jeg bor også i Follo, jeg er ikke alenemor lenger, men vil gjerne ha noen flere med barn i nærheten, kjenner ikek så mange med småbarn her, kun noen fra den forrige barselgruppa. Jeg venter mitt andre barn om ca 6 ukers tid så er litt opp og ned i formen og sånn, men vil gjerne henge litt på follo klubben;) send gjerne en pm eller to:)
magdalenamedbarna Skrevet 8. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2008 Takk for alle svarene. Koselig å se at vi er flere her. Og til anonyme 17:31 og 17:37; jeg bor i Ås. Send meg gjerne en pm.
hva nå? Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 bor i ås.. gutt 2,5 år.. jobber og er student
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå