Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Vell, det hender jeg får et behov for å dele meningene mine her... Litt fordi jeg må få ting ut, og litt fordi jeg er nyeskjerrig på hva dere andre tenker? Vi skiller oss oftere og oftere her i landet, flere og flere er utro og om du tar med de som "bare" er samboere blir nok statestikken enda høyere... Verden utvikler seg, og jeg vet ikke om jeg liker retningen den tar... Likestillingen har overtatt for viktighet av familie og barn... en karierekvinne får MYE mer respekt enn en Kvinne med lykkelige vellopdragene barn... Det og forlate et forrhold, opplauderes nesten... Så jeg lurer, hva skjer?? Er det så enkelt som det var på ungdomskolen enda? Nei, nå vil jeg ikke mer, det er slutt! Selvom det aksepteres i samfundet at man får barn før man er gift, betyr det at det ikke er noen forpliktelse å få barn sammen? Ferre og ferre jobber for forrholdet... dårlige perioder, betyr alt for ofte slutten... hva med å fortjene veien ut? Iallefal når man har barn som vil bli skadelidende? Jeg er ikke naiv, jeg ser at problemene dukker opp, men hvorfor skal det være så¨jævla lett og bare gå liksom? Man har tross alt valgt et liv sammen, og tatt andre små uskyldige barn inn i dette livet... Da skylder mann iallefal seg selv og sin partner, og ikke minst ungene et virkelig godt forsøk før man bare går? Sier ikke at alle bare går... men sannheten er jo at mange gjør det... jepp... En liten utblåsning fra meg:o)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Helt enig med deg! Bare å lese her inne, hvor lite som skal til før noen blir oppfordra til å hive gubben å dør...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Synes du gjør en STOOOOOR tabbe med den generaliseringen din:) Er du litt dum, kanskje???? For du tror ikke oppriktig at folk ikke føler forpliktelse til familie og barn, at de går uten å prøve???? Er du kristen kanskje eller bare en uøvet moralist?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 "Sier ikke at alle bare går... men sannheten er jo at mange gjør det..." Om du tolket inlegget som generalisering så tolket du nok litt feil... men faktumet er at det er jo flere og flere som skiller seg, sant? Hvorfor det da? Som sagt, alle er ikke sån, men det blir nok fler hele tiden... på hvilken måte har min personlige tro noe med dette å gjøre egentlig? Er iallefal ikke dum=) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå