Gå til innhold

Seksuelle problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som har slitt med å få til samleie? Hva var grunnen til problemene, og hvordan løste dere de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sliter litt ja...

Vet ikke helt hva du mente, kanskje du mente fysisk?

Hos oss er det mest i hodet problemene sitter..

I begynnelsen av svangerskapet mistet jeg lysten totalt. At jeg var mye plaget med utflod gjorde ikke ting bedre. Følte meg ulekker...

Så kom vi på en måte inn i en vane med å ikke ha sex. Så etterhvert kom lysten min snikende tilbake. Men vi får det ikke helt til.

Samboern min syns det er litt rart nå som magen er kommet, og sparkene avogtil kjennes under akten.

Jeg blir veldig plaget med ubehagelige kynnere etter orgasme, så greier ikke helt å slippe meg løs kan du si.

Så på en måte er det blitt enklere å ikke ha sex. Syns det er trist...

På 6 mnd har vi hatt sex bare 2 (!!) ganger.

Men vi er veldig flinke til å si hvor glade vi er i hverandre. Koser mye, ligger å bare holder rundt. Dusjer sammen osv.

Noe løsning har vi jo ikke, håper bare at ting blir bedre etter fødselen...Aller helst før fødselen også, såklart!! :)

Skrevet

Uff, det hørtes ikke så greit ut, nei.. Heldigvis blir det vanligvis bedre etter fødselen, selv om det kanskje er en stund til ennå..

Med oss er det det fysiske, ja.. Høres kanskje dumt ut, men vi får det ikke helt til..og lysten er det ikke noe i veien med.. Er ikke sånne ting man prater med folk om, så man føler seg litt unormal og ensom med problemene..

Skrevet

Sex er viktig, så det er ikke morsomt når man har problemer der nei..

Har du sett på den "sex i svangerskapet"-debatten?

Kanskje det er noen svar å få der? Der kan jo folk være anonyme så er kanskje lettere å svare da :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...