Tjatjo Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Tror jammen det satt på første forsøk denne gangen. Det var et svakt resultat i dag tidlig....men det var et svakt kryss....så da blir vi kanskje en familie på fem i mai om alt går bra. Lykke til til alle dere andre her inne. HURRA !!!
floga har endelig fått spire Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Gratulerer:) håper du får et fint svangerskap:))
Musemor med tre søte små Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Gratulerer så mye. Lykke til med svangerskapet ;-)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 gratulerer så masse! Er du over IKM eller?
Tjatjo Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2008 Takk for det. Nei, jeg er noen dager før IKM jeg tror jeg. Testet negativt for bare noen dager siden.......men da var det litt vel tidlig. Skjønte vel egentlig at noe var på gang når jeg var så trett.......(det var jeg sist det funket også..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå